BEGINI LAH NASIB PENAJA. NABIL JIHAN 3 KALI LALU DEPAN SAYA, PANDANG PUN TAK - DATO SERI VIDA

Bila habis je satu-satu majlis anugerah atau  konsert tv pasti ada cerita-cerita kurang enak yang kita dengar dari berbagai pihak.

Semalam selepas berlangsungnya konsert Akhir Gegar Vaganza musim ke 5 berbagai cerita kurang enak berkaitan penaja diluahkan di sosial media.

Dikabarkan Dato Alif Syukri selaku penaja utama konsert GV tidak berpuas hati atas layanan yang diberikan oleh pihak Astro.

Dia juga dikatakan pulang lebih awal kerana kecewa dan marah.

Turut sama meluahkan rasa kesal ialah Penaja GV terdahulu iaitu Dato Seri Vida yang bukan sahaja kecewa atas apa yang menimpa Dato Alif Syukri, malah dia juga kecewa apabila pengacara Konsert GV , Nabil dan JIhan dikatakan langsung tiak menegur dan memandang kearahnya.



Terkesan dengan caption yang ditulis oleh dato Vida , Nabil melalui satu komen balas menafikan perkara tersebut dan menganggap ianya sebagai satu fitnah.



Dia juga turut meminta Dato Seri Vida melunaskan hutang yang sudah tertunggak sejak 2 tahun lalu.

Netizen mula mempertikaikan sikap kedua-dua personaliti popular ini dan menganggap kedua-duanya sangat tidak matang dan tidak profesional.




BEGINI LAH NASIB PENAJA. NABIL JIHAN 3 KALI LALU DEPAN SAYA, PANDANG PUN TAK - DATO SERI VIDA BEGINI LAH NASIB PENAJA. NABIL JIHAN 3 KALI LALU DEPAN SAYA, PANDANG PUN TAK - DATO SERI VIDA Reviewed by Diana Rashid on 18:39:00 Rating: 5

1 comment:

sila tinggalkan komen anda...:)

Powered by Blogger.