Skip to main content

18 KELEBIHAN AMALKAN JAMU NGOSEKK YANG TAK ADA PADA JAMU LAIN

Jamu sangat sinonim dengan wanita. Bila sebut tentang jamu kita akan fikir ianya adalah makanan atau minuman yang rasanya pahit, berbau busuk dan  warna yang kurang menarik.

Walaupun begitu  ramai yang sedia tahu jamu mempunyai 1001 khasiat yang tersendiri bergantung kepada bahan yang terkandung di dalam nya.



Jamu Ngosekk merupakan jamu yang membantu dalaman wanita seperti mengatasi masalah keputihan, kitaran haid dan senggugut.

Jamu Ngosekk menggunakan 100% bahan semulajadi iaitu akar kayu herba seperti manjakani dan nisan madu yang merupakan resepi turun menurun tanpa ada sebarang campuran bahan kimia di dalamnya. Jamu Ngosekk juga merupakan satu-satunya jamu buatan bumiputera Malaysia yang tidak panas

Jamu ini elok diamalkan sejak masih anak dara lagi.Ini supaya dalaman nya tip top kata orang.

Bila dah selalu diamalkan tak risau lagi tentang masalah-masalah dalaman wanita ni. Berikut adalah 18 kelebihan amalkan jamu Ngosekk yang tak ada pada jamu lain

1-    Melancarkan peredaran darah dalam badan
2-    mengatasi masalah angin dalam badan
3-    menghilangkan lenguh badan/pinggang/sendi
4-    mengatasi masalah Sembelit
5-    Mengurangkan Berat badan yang berlebihan
6-    menghilangkan Kelesuan
7-    mengekalkan awet Muda
8-    Mengecutkan peranakan selepas bersalin
9-    Mengatasi kemurungan ibu berpantang
10 - bertindak sebagai Milk booster
11- menghilangkan Senggugut
12- merawat masalah Keputihan
13- mengatasi masalah Haid tidak teratur
14- menghilangkan Kegatalan dan bau missV
15- Merangsang tenaga batin
16- Mengetatkan faraj
17- Menegangkan payudara kendur
18- Mencegah fibroid/cyst

Jamu Ngosekk ni adalah jamu turun temurun yang dibuat oleh pakar perbidanan. Jamu tak panas dan organik.Jadi sangat sesuai juga untuk ibu yang baru melahir kan anak.

Bgai yang sedah berusaha untuk dapatkan zuriat juga digalak kan mengamalkan jamu Ngosekk. Ada set khas untuk wanita yang nak anak .




Ada 4 jenis jamu Ngosekk yang kita boleh try mengikut keselesaan  kita.
1- Jamu asli
2- Jamu premium
3- Jamu insert
4- Pow Kiss 


Jamu Ngosekk tak sesuai untuk kanak-kanak dan wanita hamil . Di bawah ni adalah panduan untuk kita memilih Jamu Ngosekk yang sesuai untuk kita.









Harga nya sangat berbaloi dan memang dah ramai yang cuba serta berkongsi testimoni  selepas menggunakan jamu terbaik ni. Harga nya tak mahal pun.Memang mampu milik.

Hubungi Trusted Seller di bawah untuk order Jamu Ngosekk

Facebook: Achik Ana Suzana
Whatsapp:  http://Wasap.my/60132120801 


Korang boleh klik ke facebook yang saya kongsikan ni..Ada banyak lagi maklumat berkaitan Jamu Ngosekk yang korang boleh dapat kan.Tak pun whatsapp je no dia atas ni dan boleh la tanya kan apa-apa sahaja kemushkilan .

Korang juga akan diajar cara untuk makan dan amalkan jamu Ngosekk ni.

sekian.

Comments

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …