Skip to main content

GAMBAR CANTIK FATIN AFEEFA

GAMBAR CANTIK FATIN AFEEFA Kalau korang selalu tonton drama Kekasih Paksa Rela mesti kenal dengan Fatin Afeefa ni. Dalam drama tu dia pegang watak sebagai kawan baik Hanan.Dia juga membintangi drama red Velvet di siaran astro Ria.

Memang dah banyak drama yang dia berlakon sejak kecil lagi..Beberapa tahun lalu Fatin pernah membintangi drama dan filem kanak-kanak Tentang Bulan. 

Orang nya memang cantik tapi ramai tak tahu yang dia sebenarnya sudah bergelar seorang ibu tunggal sejak beberapa bulan lalu. Hasil perkahwinan nya dengan Pelakok Adam Syah pada tahun 2013 mereka dikurniakan seorang anak.







Selain berlakon Fatin juga sebenarnya boleh menyanyi dan suara dia sangat bagus . Kalau korang nak dengar nyanyian Fatin boleh dengar di Youtube Fatin Afeefa sendiri.






Macam -macam kontrovesi melanda Fatin sejak dulu sampai sekarang.dari bercinta dengan pengkid sehingga la sekarang dia dituduh  menggunakan ilmu hitam pada bekas suaminya.

Semoga fatin tabah menghadapi segala cabaran dan dugaan..lagi2 bila dah bergelar ibu tunggal ni bukan kecil2 dia punya ujian tu..kan??

sekian..



Comments

  1. br td bc cerita psl ex husb dia ckp yg dia bomohkn shah haihhh mcm2 laa

    ReplyDelete
  2. entah apa2kan diorang ni..huhu

    ReplyDelete
  3. besar dah budak tentang bulan ni... hihihii...

    ReplyDelete
  4. Filem Tentang Bulan tu memang best. Sekarang Fatin pun dah besar.. makin cantik dia ni.

    ReplyDelete
  5. Dia memang cantik..ada juga pasal ex suami ckp dia kena ilmu hitam

    ReplyDelete
  6. knl dia dr belakon kt tentang bulan, dh bsr dh siap ada 2 anak lg.... cpt btl membsr rasanya diaorg nih...

    dia kawin muda sgt akak rasa, kawin lak ngn pelakon yg masa tu lum berapa up...
    skrg makin cantik, bakat pun mmg ada... lagi lah laku

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum... hadiah dah pos. in case x terima dlm tempoh lbh 2 mggu inform sy ya... terima kasih

    ReplyDelete
  8. terasa kite plak yang kejap jer dah tua sebab tengok dia ni belakon masa dia kanak2 lagi..skrg dah kawin, ade anak..sampai la dah bergelar ibu tunggal..cepatnya masa berlalu...

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …