Breaking

Wednesday, 14 February 2018

GAMBAR CANTIK FATIN AFEEFA

GAMBAR CANTIK FATIN AFEEFA Kalau korang selalu tonton drama Kekasih Paksa Rela mesti kenal dengan Fatin Afeefa ni. Dalam drama tu dia pegang watak sebagai kawan baik Hanan.Dia juga membintangi drama red Velvet di siaran astro Ria.

Memang dah banyak drama yang dia berlakon sejak kecil lagi..Beberapa tahun lalu Fatin pernah membintangi drama dan filem kanak-kanak Tentang Bulan. 

Orang nya memang cantik tapi ramai tak tahu yang dia sebenarnya sudah bergelar seorang ibu tunggal sejak beberapa bulan lalu. Hasil perkahwinan nya dengan Pelakok Adam Syah pada tahun 2013 mereka dikurniakan seorang anak.







Selain berlakon Fatin juga sebenarnya boleh menyanyi dan suara dia sangat bagus . Kalau korang nak dengar nyanyian Fatin boleh dengar di Youtube Fatin Afeefa sendiri.






Macam -macam kontrovesi melanda Fatin sejak dulu sampai sekarang.dari bercinta dengan pengkid sehingga la sekarang dia dituduh  menggunakan ilmu hitam pada bekas suaminya.

Semoga fatin tabah menghadapi segala cabaran dan dugaan..lagi2 bila dah bergelar ibu tunggal ni bukan kecil2 dia punya ujian tu..kan??

sekian..



12 comments:

  1. br td bc cerita psl ex husb dia ckp yg dia bomohkn shah haihhh mcm2 laa

    ReplyDelete
  2. besar dah budak tentang bulan ni... hihihii...

    ReplyDelete
  3. Filem Tentang Bulan tu memang best. Sekarang Fatin pun dah besar.. makin cantik dia ni.

    ReplyDelete
  4. Dia memang cantik..ada juga pasal ex suami ckp dia kena ilmu hitam

    ReplyDelete
  5. knl dia dr belakon kt tentang bulan, dh bsr dh siap ada 2 anak lg.... cpt btl membsr rasanya diaorg nih...

    dia kawin muda sgt akak rasa, kawin lak ngn pelakon yg masa tu lum berapa up...
    skrg makin cantik, bakat pun mmg ada... lagi lah laku

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum... hadiah dah pos. in case x terima dlm tempoh lbh 2 mggu inform sy ya... terima kasih

    ReplyDelete
  7. terasa kite plak yang kejap jer dah tua sebab tengok dia ni belakon masa dia kanak2 lagi..skrg dah kawin, ade anak..sampai la dah bergelar ibu tunggal..cepatnya masa berlalu...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox