Wednesday, 28 February 2018

DAPAT TUDUNG BAWAL SEMPENA AIDIJUMA GOLD LABEL GA BY ANIES


Saya suka betul kalau orang buat Giveaway hadiahnya tudung. Lagi-lagi kalau tudung bawal Aidijuma . Belum menang pun dah berangan-angan pakai bawal Aidijuma . ahhaha..

Baru-baru ni angan-angan jadi kenyataan bila saya dapat hadiah dari Travel blogger yang satu ni.. Blogger anies ni memang rajin buat giveaway.

Murah rezeki Anies lepas ni..dapat la kot travel tempat2 best serata dunia . 


Terima kasih Anies sebab pilih blog ni sebagai salah satu pemenang. Sangat suka dengan hadiah dari Anies ni..Saya ni memang tak banyak tudung warna hitam. Masuk yang ni , ada dua je tudung hitam saya.hahhaha..

Cerita sikit pasal blog Anies. Blog ni niche travel. Memang selalu saya baca blog ni . Setakat ni dah banyak tempat yang Anies pergi antaranya Perancis, Egypt. China dan banyak lagi tau.

Setiap memori perjalanan nya akan di catatkan dalam blog dia.. Yang terbaru catatan perjalan Anies bersama Blogger Sal ke Hong Kong.

Banyak perkara-perkara menarik dikongsikan dalam blog AniesandYou . kalau korang nak jadikan blog Anies sebagai rujukan memang elok sangat la bagi kaki-kaki travel.

Saya ni suka baca sebab entah bila la dapat peluang nak jejak kaki ke negara orang.Tak dapat pergi pun , kurang2 kita tahu jugak sikit2 tentang negara luar ..kan??



Sekian

3 comments:

  1. hai cantiknya AJ n tuannya... :)

    ReplyDelete
  2. untunglah..cun sangat..

    https://byshaz.blogspot.my/2018/02/isteri-perlu-ada-pendapatan-sendiri.html

    ReplyDelete
  3. amboiii x tggu raya dah sarung ya ;-)

    sama2

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();