Skip to main content

VIDEO LELAKI TAMPAR WANITA DI THE CURVE

Assalamualaikum..

lelaki pukul wanita



Memang menyampah betul kalau tengok ada lelaki yang bebas sungguh tangan dia menyakiti tubuh badan orang perempuan ni..Bukan ada hubungan apa pun tapi dah berani naik tangan kat orang perempuan.

Seorang suami pukul isteri atau  menggunakan kekerasan pun orang tak boleh terima apa lagi kalau belum ada apa-apa hubungan.

Bagi saya lelaki penakut macam ni memang berani hanya dengan wanita-wanita yang lemah sahaja.Kadang-kadang benda2 macam ni lah yang membuatkan ada wanita jadi garang hingga ada lelaki tunduk pada arahan nya.Wanita ni takut kalau dia berlembut lelaki pulak yang akan melampaui batas.

Sekarang tersebar satu video pendek yang menunjuk kan seorang lelaki mengasari seorang wanita.Video tersebut dikatakan di rakam di sebuah pusat membeli belah, The Curve .






Jelas kelihatan walaupun mangsa  dalam keadaan ketakutan lelaki   tersebut terus memukul kepala dan menampar pipi wanita itu.

Sedih betul saya tengok keadaan macam ni.Lagi bertambah geram bila lihat wanita tersebut langsung tak melawan.

Orang perempuan tak boleh lembik-lembik sangat macam ni.Bangun lawan kalau korang rasa korang teraniaya dan tak bersalah.

Selalunya orang lelaki ni bila sekali dia dah naik tangan, akan datang dia akan buat lagi.Pesanan saya kat wanita-wanita yang membaca ni bila korang jadi mangsa seperti dalam video ni jangan lah berdiam diri.Laporkan pada pihak berkuasa.

Jangan sebab sayang dan cinta korang rela tubuh badan korang jadi punchbag lelaki penakut macam ni..ok..


sekian,,,

Comments

  1. Susah bila masalah tidak mahu berbincang tapi hanya tunjukkan kuasa dan kekerasan kepada mereka yang lemah...

    ReplyDelete
  2. hari tu ada kawan bagitau ade laki bini bergaduh kat klcc ke mana ntah..

    ReplyDelete
  3. Pelik pulak ek, mcm mana boleh pompuan tu tak lawan. Hish geram pulak nengoknya

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …