Skip to main content

KESUNYIAN KERANA ISTERI BEKERJA DI MALAYSIA PUNCA LELAKI INI LIWAT 25 KANAK-KANAK

Assalamualaikum..



Polis berjaya  menangkap WS Alias Babeh seorang guru berusia 49 tahun yang dituduh meliwat  25 kanak-kanak di sekitar  Kabupaten Tangerang. Indonesia.

Tertuduh melakukan kegiatan  tersebut karana  ingin melampiaskan nafsunya lantaran isterinya berada di Malaysia.

“Iya (karena istri di Malaysia). Karena ingin melampiaskan nafsu seks nya,” kata ketua polis Tangerang, Kombes Sabilul Alif ketika diminta mengesahkan kejadian tersebut pada , Kamis (4/1/2017).




Sabilul berkata , isteri tertuduh  berada di Malaysia kerana bekerja sebagai sebagai TKW (tenaga kerja wanita)  sejak awal 2017 yang lalu.

Selepas 3 bulan hidup sendirian, tertuduh mula melakukan kegiatan jahatnya .

“Peristiwa itu berawal di Kampung Sakem, Desa Tamiang pada bulan April 2017. Saat itu, istri tersangka sudah 3 bulan menjadi TKW di Malaysia,” jelas Sabilil..







Menurut laporan awal sebelumnya , kelakuan jijik  Babeh terbongkar selepas salah seorang mangsa bercerita kepada ibu bapanya.

Setelah disiasat polis mengesan mangsa  Babeh yang berusia antara 10-15 tahun. Selain menangkap tertuduh, polis juga menyita barang bukti berupa 1 sarung  lengan pendek, 1 seluar pendek warna biru ungu, dan telepon bimbit yang diambil dari tempat kejadian .

Tertuduh  didakwa dibawah akta  82 Undang-Undang Nombor 35 tahun 2014 tentang Perlindungan Anak dengan ancaman hukuman penjara paling lama 15 tahun.

Sekian..

Comments

  1. sian kt mangsa..jahat sangat org mcm ni. isteri pergi bekerja dia boleh buat mcm tu..sekarang cium la tiang penjara.emo plk kita

    ReplyDelete
  2. manusia yang tak ingat akhlak..

    bertuhankan nafsu

    ReplyDelete
  3. hurmmm. gantung sampai mati sepatutnya orang mcm ni. gerammm lah kita

    ReplyDelete
  4. ish..macam2 skrg ni..bukan kat Indonesia je macam ni..Malaysia pun ada..huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …