DOKTOR PALSU SURUH PESAKIT KENCING MANIS RENDAM KAKI DALAM AIR PANAS HINGGA MELECUR

Assalamualaikum..



Berita mengenai doktor palsu biasanya kita kerap dengar berlaku di negara-negara luar seperti China tapi siapa sangka rupanya dalam negara kita sendiri berlaku kes melibatkan doktor palsu .

Terbaru seorang lelaki mendakwa kaki ayahnya melecur teruk selepas rawatan merendam kaki dalam air panas yang dikatakan atas arahan doktor palsu tersebut.

Selepas kejadian tersebut doktor itu dikatakan melarikan diri .




Menurut Ikhwal , salah seorang rakan ayah nya mencadangkan doktor tersebut untuk merawat ayahnya . Doktor tersebut menyuruh ayahnya merendam kaki di dalam air panas..

"masa rendam tu ayah saya dah cakap kat dia da rasa panas (sbelum ni kaki kebas tak rasa apa sbb kencing manis) , tapi doc gila tu cakap takpe rendam lagi "

doktor palsu yang dikatakan teklah melarikan diri 


Namun apa yang menyedihkan kaki ayahnya melecur teruk. Mungkin berasa takut dengan apa yang terjadi doktor palsu tersebut terus melarikan diri dan membiarkan  mangsa dalam kesakitan .

Mangsa kemudian nya dibawa ke hospital Sg.Buloh oleh salah seorang sahabat nya,

Macam-macam cara orang menipu sekarang ni.. Pantang tengok orang dalam kesusahan mula la nak cari peluang untuk keuntungan diri sendiri.

Pada yang nak cari doktor peribadi tanya lah pada  pada doktor yang merawat kita kat hospital tu.Mungkin dia boleh cadangkan sesiapa yang dia kenal..Dia kan doktor..kan??

Jangan la terburu-buru dan mudah percaya dengan orang yang kita tak kenali.

sekian..


DOKTOR PALSU SURUH PESAKIT KENCING MANIS RENDAM KAKI DALAM AIR PANAS HINGGA MELECUR DOKTOR PALSU SURUH PESAKIT KENCING MANIS RENDAM KAKI DALAM AIR PANAS HINGGA MELECUR Reviewed by Diana Rashid on 18:51:00 Rating: 5

4 comments:

  1. i just read this on my way back. im lost for words

    ReplyDelete
  2. Gila betul la dunia skrg ni T_T

    ReplyDelete
  3. teruknya..kat mana la jumpa doktr tu

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

About Me

Powered by Blogger.