Skip to main content

26 GAMBAR MAJLIS PERKAHWINAN YUNA DAN ADAM DI PICC PUTRAJAYA



gambar kahwin yuna dan adam

GAMBAR MAJLIS PERKAHWINAN YUNA DAN ADAM Cantik betul pelamin kahwin Yuna dan Adam ni..Belum reda lagi cerita tentang pelamin masa akad nikah sekarang ni pelamin masa majlis risepsi pun bukan main cantik dan dapat pujian ramai..

Agaknya Yuna ni peminat bunga kot..hehhehe

Sebenarnya yang membuatkan pelamin yuna ni nampak lain dan unik ialah dari segi padanan warna dan hiasan yang digunakan.kalau orang lain guna rose untuk hiasan pelamin tapi yuna memilih bunga-bunga yang jarang2 digunakan untuk hiasan pelamin.

Saya pun tak berapa tahu nama2 bunga ni..Hahahah

gambar kahwin yuna dan adam

Malam tadi , 28/1/2018 berlangsung majlis risepsi Yuna dan Adam yang berlangsung di Dewan Perdana , Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC).

Majlis tersebut dihadiri lebih 1500 orang tetamu termasuk tetamu di raja, sanak saudara, teman rapat dan juga media.

GAMBAR MAJLIS PERKAHWINAN YUNA DAN ADAM

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

Antara yang turut hadir memeriah kan majlis..

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

Majlis turut dihiburkan dengan persembahan Aizat bersama Bulan Citra Lestari diiringi Hujan Band..

Jom kita tengok Gambar-gambar Majlis perkahwinan yuna dan adam di PICC

GAMBAR MAJLIS PERKAHWINAN YUNA DAN ADAM

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam


GAMBAR MAJLIS PERKAHWINAN YUNA DAN ADAM


gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam



Boleh dikatakan semuanya cantik-cantik dimajlis perkahwinan yuna ni..Macam tu lah nak raikan tetamu..Kita hidangkan yang terbaik saja..kan??

Tapi ikut kemampuan jugak..Majlis yuna ni mungkin nampak simple pada sesetengah orang tapi kena tahu yang simple tu biasanya mahal..

Saya tengok ada yang nak pelamin macam pelamin Yuna dengan harga rm200... hahah..

Rm200 tu upah orang angkat barang pun tak lepas dik oi..


sekian..

Comments

  1. mmg lain dri lain pelamin ni
    cntik

    hahah, rm 200 ea
    pengangkutan pun brpe dah, nayaaa

    ReplyDelete
  2. cantik n lain dr lain... pembuka utk tahun 2018, lps ni msti ada yg niru nya nih...
    bkn blh caya retis2 lain nih

    melampau je mana2 yg mintak pelamin cantik gini tak sampai rm1k, depa ingat main lukis2 je ke pelamin gini, main campak2... apa da

    ReplyDelete
  3. selamat sudah Yuna dan suami..tahniah buat mereka berdua

    ReplyDelete
  4. Tahniah kepada yuna dan suami.Semoga berkekalan hingga ke jannah.Inshaa Allah.Cantik juga pelamin dia.

    ReplyDelete
  5. Tahniah kepada yuna dan suami.Semoga berkekalan hingga ke jannah.Inshaa Allah.Cantik juga pelamin dia.

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …