Skip to main content

TIPS DAN CARA PALING BERKESAN UNTUK TAMBAH TINGGI

Assalamualaikum


TIPS DAN CARA  PALING BERKESAN UNTUK TAMBAH TINGGI  Orang Malaysia memang ramai yang nak jadi tinggi .Memang susah nak jumpa orang Malaysia yang tinggi lampai . .Mungkin kerana faktor pemakanan. Ada yang sanggup mencuba  macam-macam petua untuk jadi tinggi . Tapi kalau nak lebih cepat kesan nya boleh lah mencuba Hi-Plus iaitu suplement tambah ketinggian .




Ada banyak sebab kenapa ramai yang nak jadi tinggi antaranya ialah mudah untuk lulus temuduga untuk menyertai pasukan beruniform . Ketinggian saya pun cuma 157cm..gemuk pulak tu.. Talau tinggi memang dah lama minta jadi polis atau pasukan beruniform yang lain..

Bagi yang ada rupa dan penampilan menarik serta pandai bergaya boleh juga jadi model. :)?

Jadi tinggi ni jugak mudah untuk kita memilih pakaian yang sesuai.Tak la sampai nak hantar baju yang baru dibeli ke tukang jahit semata-mata sebab pakaian terlalu labuh.Bukan??

Selain tu juga ianya menaik kan lagi keyakinan diri kita.

Boleh ke tinggi bertambah walaupun umur dah lebih 21 tahun?

Selalu kita dengar soalan ni .Boleh ke tinggi kita bertambah walaupun kita dah lebih 21 tahun?Dah tentu boleh..Tapi tak la tinggi kita tu bertambah dengan banyak .Kebiasaan nya akan bertambah 3cm atau lebih sikit.Itu pun bergantung kepada gaya hidup kita.

Kalau malas bersenam, kurang mengambil makanan berkhasiat memang susah la nak tinggi.Sebab tu la produk Hi-Plus iaitu suplement tambah ketinggian di cipta.Ianya supaya memudahkan kita untuk mengambil makanan berhasiat supaya dapat menambah ketinggian.

Cara Mudah dan paling berkesan untuk meningkatkan ketinggian




Ada berbagai petua , tips dan kaedah  untuk menambah ketinggian.Salah satu Tips dan cara paling berkesan untuk tambah tinggi  ialah dengan bersenam dan menjaga pemakanan.

Antara senamanan yang bagus untuk menambah ketinggian ialah:

a) Melompat
b)Bergayut
c)Berenang
d) stretching

Manakala makanan yang bagus untuk menambah ketinggian ialah

a)Lobak
b)Epal hijau

Seperti yang saya nyatakan tadi korang boleh mencuba mengamalkan  Hi-Plus. Hi-Plus sesuai untuk mereka yang rendah dan  pendek tapi nak jadi tinggi. Jangan terkejut tau kalau lepas korang amalkan Hi-Plus ni ketinggian  boleh meningkat 3cm sehingga 16 cm.




Hi -Plus  ada sijil pengesahan Dari Kementerian kesihatan Malaysia bermakna ianya selamat digunakan. Jangan risau sebab kandungan di dalam Hi-Plus ni adalah sumber semulajadi yang biasa kita ambil dalam pemakanan seharian.

Kandungan Hi-Plus yang sangat bagus untuk meningkatkan ketinggian :




Kalau dilihat bahan-bahan yang terkandung di dalam Hi-Plus ni , ianya terdiri dari bahan semulajadi yang memang selalu kita amalkan..Jadi memang ianya selamat diamalkan oleh sesiapa saja tak kira lelaki atau perempuan.

Nak tahu tak , Ramai yang dah berjaya menambah ketinggian selepas amalkan Hi-Plus ni. InsyaAllah dengan cara yang betul dan konsisten pasti akan dapat melihat kesan nya. Saya kongsikan beberapa testimoni dari mereka-mereka yang dah mencuba mengamalkan Hi-Plus dan mendapat hasil yang terbaik.

Rata-rata pengguna dapat merasai kesan nya dalam masa 30 hari selepas pengambilan Hi-Plus. Kemudian dibulan kedua hingga kenam ianya mula memberi kesan kepada tulang .Pada tahap ini tulanng berada di tahap maksimum.

Kemudian pada 6 bulan keatas perubahan sudah jelas dapat dilihat. Namun bagi mereka yang tidak serasi dengan produk ini mungkin tak dapat merasai perubahan-perubahn tersebut.








Apa yang lebih menarik lagi dengan setiap pembelian Hi-Plus korang juga akan diberikan 6 bonus tambahan dengan beberapa lagi barangan lain yang boleh membantu korang mendapatkan hasil yang lebih baik dan cepat. Cepat2 dapatkan Hi-Plus dengan menghubungi 019-3723381- untuk sebarang pertanyaan

Korang boleh layari laman web Hi-Plus untuk maklumat lebih lengkap.Semoga artikel Tips dan cara paling berkesan untuk tambah tinggi ini dapat membantu sesiapa sahaja diluar sana yang ingin menambah ketinggian.

sekian..







Comments

  1. waaaa skrg mcm2 boleh tinggi bagai yek... tinggi akak berapa ek, tp tak terpikir lak nk nambah tinggi, almaklum udah tua

    ReplyDelete
  2. I pun nak tinggi lagi. Byk kawan yg ckp badan I pendek. Benci sgt...

    RCE

    ReplyDelete
  3. selalu kalau nk tinggi kna pakai heels , hehe ,

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …