JONGHYUN SHINEE DITEMUI MATI DIPERCAYAI BUNUH DIRI

Assalamualaikum..


Berita yang pasti membuatkan peminat-peminat kumpulan SHINee sedih dan kecewa malah menggempar kan dunia hiburan Korea hari ini apabila salah seorang anggota SHINee ditemui mati dirumahnya dipercayai membunuh diri.

Pihak Polis Gangnam telah memaklumkan tentang kematian Jonghyun berpunca dari membunuh diri.

Dipetik dari Koreaboo. pada 18 disember 2017 polis mendapat panggilan telefon pada jam 16:42 dari salah seorang ahli keluarga Jonghyun memakumkan Jonghyun cuba membunuh diri.






Polis kemudian nya bergegas ke apartment  Jonghyun di Chungdam dan menemui beliau dalam keadaan tidak sedarkan diri.

Polis yang datang bersama pihak Forensik kemudian nya membawa Jonghyun ke Hospital Universiti Konkuk dalam keadaan tidak sedarkan diri kerana serangan jantung.



Menurut laporan forensik Jonghyun mati akibat terhidu karbon dioksida yang berpunca dari arang batu yang dipanaskan diatas kuali dapur.

Ahli keluarga yang melaporkan perkara tersebut memaklumkan  dia mendapat pesanan mengatakan yang Jonghyun cuba membunuh diri dan terus menghubungi pihak polis.

sekian..

JONGHYUN SHINEE DITEMUI MATI DIPERCAYAI BUNUH DIRI JONGHYUN SHINEE DITEMUI MATI DIPERCAYAI BUNUH DIRI Reviewed by Diana Rashid on 19:46:00 Rating: 5

6 comments:

  1. Sedih juga bila baca news ni ....

    ReplyDelete
  2. your info is quite helpful to forever.Keep it up and thanks to the writer.

    https://www.lukhidiamond.com/LOOSE-DIAMONDS

    ReplyDelete
  3. famous, byk duit, digilai ramai... tetapi masih kemurungan dan tertekan... adakah itu harga yg perlu dibayar oleh seorg selebriti?

    ReplyDelete
  4. miskin pun tertekan...kaya pun tertekan..

    disinilah keberkatan itu perlu ada...kes ni contoh..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

About Me

Powered by Blogger.