Friday, 15 December 2017

AZWAN KOMBOS PADAM GAMBAR ANAK DI INSTAGRAM ATAS NASIHAT KELUARGA

Assalamualaikum...



6 Disember yang lalu pelakon Ezzaty Abdullah selamat melahirkan bayi perempuan. tahniah untuk Ezzaty dan Azwan Kombos . Memang seronok dapat baby ni.Rumah rasa ceria. Dapat lah dibayangkan perasaan Azwan dan isterinya apabila  sekarang ni Azwan setiap hari memuat naik gambar anaknya di sosial media.








Malah Azwan turut mewujudkan satu akaun instagram khas untuk anak nya. Akaun yang diberi nama sempena nama anak nya , Harum Dalia kini sudah mempunyai seramai lebih 14 ribu pengikut.


Dalam pada teruja dapat bayi mungkin Azwan terlupa dengan pantang larang orang tua yang melarang gambar wajah anak didedahkan selama siibu didalam pantang.



Di laman instagram nya Azwan memberitahu terpaksa memadam gambar wajah anak nya atas nasihat keluarga.Dia turut mengakui dia terlalu seronok dan bersemangat untuk berkongsi kegembiraan nya pada semua. 

Bagus la kalau macam tu,..kan??Lagipun kena hormat juga pendapat dan pandangan orang-orang lama. Peminat2 sekarang ni pun dah faham dan tak kisah sama ada artis tu nak dedahkan gambar anak mereka atau pun tidak.

Nanti dah habis tempoh berpantang pun tetap boleh tengok wajah anak artis kesayangan mereka.Banyak komen2 yang tak kisah dan menghormati keputusan Azwan. 

Lagipun Azwan tak padam semua gambar..Dia cuma padam gambar yang mendedahkan wajah anak nya sahaja.


sekian..

3 comments:

  1. die teruja sgt kan dpt baby.. sbb tu laa.. hihi

    ReplyDelete
  2. Trend artis sekarang ni semua nak buat instagram untuk anak-anak kan. Tapi kena berpada juga dengan keadaan sekeliling

    ReplyDelete
  3. PANTANG ORG TUA2 DULU GITULAH BAYI XBOLEH DIAMBIL GAMBAR TAPI ORG LA NI XKISAHPUN...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();