REMAJA LELAKI USIA 17 LAHIRKAN BAYI LELAKI

REMAJA LELAKI USIA 17  LAHIRKAN BAYI  LELAKI Kalau sebut tentang kehamilan mesti lah ianya ,melibatkan kaum wanita.Tapi satu kejadian pelik yang mengemparkan penduduk setempat telah berlaku di Indonesia apa bila seorang lelaki melahirkan anak lelaki .

Kejdian berlaku di Grobongan , Jawa Tengah . Seorang ramaja melahirkan bayi lelaki secara pembedahan di sebuah hospital di Semarang.

Ganang Yudho Putra Yuri seorang remaja lelaki yang berusia 17 tahun.Dia anak ketiga dan masih bersekolah.

Penduduk kampung memenuhi kawasan perkuburan bayi yang sudah dikebumikan

Bayi lelaki yang dikeluarkan dari perut ganang seberat  3 kilo ini sudah tidak bernyawa

Ganang sebenarnya lahir normal sejak kecil lagi.tapi memasuki usianya 7 tahun perut nya membesar. Setiap hari dia terpaksa berjalan dengan membawa perutnya yang membesar.





Namun perut yang membesar kembali ke keadaan asal ketika Ganang semakin dewasa.

Disebab kan keadaan nya itu ramai yang menganggap keadaan perutnya yang kembali membesar adalah perkara biasa.

Suatu hari ketika berada dirumah rakan nya , Jamal, Ganang  mengadu sakit dibahagian dada.Namun Jamal mengatakan mungkin perutnya dimasuki angin.

Dia juga mengadu sakit perut lalu keluarganya membawanya melakukan pe meriksaan dan doktor mengesahkan terdapat tumor di dalam perutnya.

Doktor mencadangkan Ganang dibawa ke Semarang untuk pemeriksaan lebih teliti namun mengejutkan apabila doktor di Semarang mengatakan terdapat janin di dalam perut Ganang,

Pembedahan dilakukan  untuk mengeluarkan janin tersebut dan kemudian nya dikebumikan oleh pihak keluarga Ganang sendiri.

Dalam istilah perubatan keadaan ini dinamakan sebagai Fetus In Fetu dimana seseorang yang sepatutnya  dilahirkan kembar tetapi  salah satu dari janin tersebut tidak dapat membesar dengan sempurna dan janin tersebut membesar di dalam perut kembarnya.,



Permulaan diagnosis pasti doktor akan mengatakan ianya adalah tumor dan setelah diteliti baru lah janin kembar itu dapat dikesan.

Keadaan ni akan berlaku pada kurang 100 manusia didunia.

Salah satu kes lain korang boleh baca disini..

PELIK..LELAKI INI HAMIL


sekian...


Post a comment

2 Comments

sila tinggalkan komen anda...:)