IELDER.MY - MENJUAL PERALATAN SOKONGAN UNTUK WARGA TUA DAN ORANG KURANG UPAYA

Assalamualaikum..

Hai Semua...



IELDER.MY - MENJUAL PERALATAN SOKONGAN UNTUK WARGA TUA DAN ORANG KURANG UPAYA  Ada orang takut untuk jadi tua..Bila dah tua badan lemah tak berdaya.Ingatan pun dah tak kuat seperti waktu muda.Segalanya jadi sukar termasuk la menguruskan diri sendiri.

Tak boleh nak elak kita pasti akan jadi tua kecuali kita mati diusia muda.

Tapi sakit, lemah dan tak berdaya tu memang tak boleh nak elak sebenarnya,maklum je la bila dah sampai hujung-hujung usia segalanya jadi tak terduga.

Orang-orang tua kita, ibu bapa kita pun tak minta diri mereka sakit , terbaring dan hanya mengharap pada belas ikhsan anak-anak.

Kita sebagai anak kena bijak menguruskan mereka supaya aktiviti seharian berjalan lancar dan mereka pun selesa.

MENJUAL PERALATAN SOKONGAN  ORANG TUA DAN OKU

www.ielder.my ada  menjual barang-barang untuk keselesaan warga tua dan orang kurang upaya. Ada  lampin pakai buang  susu,, kerusi roda dan banyak lagi.

Produk-produk ini menjadikan hidup lebih mudah, terutama apabila ada masalah kesihatan seperti arthritis, gangguan ingatan / gangguan kognitif, pendengaran dan penglihatan.

barang-barang yang dijual di Ielder.my semuanya berkualiti tinggi .Sebelum Ielder membawa masuk sebarang produk kedalam website diaorang ni , mereka akan berbincang dan meneliti setiap produk supaya ianya selamat digunakan.

Bila korang order barang je diaorang akan pastikan korang dapat maklumat yang betul tentang penggunaan barangan dan kualiti .Barang pun sampai cepat je..Dalam masa dua hari dah sampai barang yang di pesan.

Selain tu korang boleh kumpul mata ganjaran untuk lebih jimat pada pembelian seterusnya.

     

CARA MUDAH MENGURUSKAN ORANG TUA DAN OKU WALAUPUN SIBUK BEKERJA


Zaman sekarang anak-anak sibuk bekerja dan perhatian pada orang tua juga terbatas. Segalanya nak diruskan dengan cepat .

Nak keluar beli barang keperluan pun tak sempat.Jadi buat saja pesanan dari rumah dan barang siap sedia di hantar.

Masa kita pun jimat dan tak payah runsing macam mana nak beli lampin , susu dan sebagainya .Tak kan kita nak tinggalkan orang tua kita dirumah berseorangan. Betul tak??

Korang mesti pernah tengok warga tua yang terbaring saja berbulan-bulan.Dia bangun pun bila anak dia papah ke bilik air sebab nak mandi atau basuh berak dan kencing.



Nampak kerja nya rumit..kan??

Tapi kalau ada kerusi roda atau stander mudah dan cepat untuk kita nak menguruskan nya.,Orang tua kita pun rasa selesa..

Bayang kan kalau tanpa bantuan kerusi roda atau alat bantuan lain mesti akan ada risiko tercedera.Silap2 kita sendiri pun boleh turut cedera sama.

SENARAI PRODUK YANG DIJUAL DI IELDER.MY




Katil hospital
kerusi roda
Sleeper Chair
Termometer
Blood Pressure monitor
Blood Glucose monitor
Makanan tambahan/susu
Shower Chair
Bedpan
commode chair
Lampin dewasa/ adult  diapers
Urine Bottle for male/female
Ripple Mattress
Nebuliser - compressor /ultrasonic
Hot Cold pack
Hand Rub
Hearing aids
sandal
dan banyak lagi...

Untuk lebih bamyak lagi senarai produk korang kena la tengok kat website Ielder.my. Boleh dikatakan semua barangan dan peralatan sokongan untuk warga tua dan OKU  ada di ielder.my .




Jadi korang jangan tunggu-tunggu lagi ... Balas la budi ibu bapa kita pulak dengan memberi keselesaan dan kemudahan pada mereka.

Buat mereka terharu dan berbangga dengan kita.

sekian..










Previous
Next Post »

3 komen disini

Click here for komen disini
paridah
admin
23 October 2017 at 11:02 ×

alat2 yg patut dibeli anak2 yg mnjaga ibu bapa nrk yg OKU..lbh mudah dptkn semuanya disini

Reply
avatar
Mrs Pip
admin
23 October 2017 at 12:02 ×

thanks sharing. lepas ni senang nak mencari alat keperluan utk orang2 tua yang memerlukan alat sokongan atau bantuan :))

Reply
avatar
dear anies
admin
23 October 2017 at 12:08 ×

bgs jg ada hub mcm ni mereka yg suka menyumbang boleh dpt kn brg2 ni dgn mudah

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment