BLINKA LAB : CARA PALING BERKESAN HILANGKAN JERAWAT

Assalamualaikum..

BLINKA LAB : CARA PALING BERKESAN HILANGKAN JERAWAT   Jangan pandang ringan dengan pemilihan cleanser . Kulit wajah setiap orang berbeza .Ada yang sensitif dan ada juga yang normal.Kita tak boleh pilih cleanser hanya sebab cleanser tu ramai yang guna.

Hari ni saya nak bercerita tentang kulit berjerawat yang saya alami dan cara paling ampuh nak menanganinya hanya dengan menggunakan cleanser.



Sebelum ni masalah jerawat saya tak la serius.Tapi semuanya bermula sejak musim panas yang lalu.Bukan saja berjerawat tapi juga kulit jadi cepat kering.Dalam usia macam ni saya tahu kulit kering akan membuatkan wajah saya akan cepat berkedut.Wanita mana la yang suka wajah berkedut....kan??


Mujur la ada yang perkenalkan saya dengan BLINKA LAB. Blinka Lab adalah salah satu produk paling sesuai bagi mereka yang mempunyai masalah kulit wajah seperti jerawat, jeragat, blackhead atau whitehead.

Bila duduk dalam bilik air tu jadi lama pulak sebab sibuk picit jerawat.hahahah..lepas tu mula la berparut.

CARA PALING BERKESAN HILANGKAN JERAWAT




Saya memang suka produk yang guna potol spray macam ni.Sebab kebersihan nya terjamin.Tak kira produk apa pun, krim  , toner atau apa saja bila guna botol macam spray ni kandungan didalam bekas tu tak la terjejas...kan?

Blinka Lab adalah dalam bentuk foam yang sangat lembut.Walaupun ianya dalam bentuk foam tapi sebenarnya bila di sapu pada wajah ianya tak de berbuih pun.Langsung tak de buih.

Basah kan muka kita dulu ..Lepas tu  picit saja kat tapak tangan kemudian ratakan di wajah sambil melakukan urutan ringan untuk melancar kan peredaran darah .Cleanser ni akan mencuci  jauh ke dalam pori2 wajah kita.



Sebab itu selepas pakai Blinka Lab ni dapat rasa kulit wajah menjadi tegang,segar dan berseri.Urutan pada wajah tu tak perlu dilakukan setiap kali guna cleanser.Cukup setakat sehari sekali je.Paling bagus dilakukan sebelum tidur.

Selepas selesai mencuci bilas wajah dengan air biasa dan kering kan.Kemudian korang boleh la sapu toner kegemaran korang.Kalau tak nak pakai apa lepas cuci pun boleh je..Macam saya sebab saya nak fokus pada jerawat saya ni saja.

Kesan nya dalam masa hampir 2 minggu menggunakan Blinka Lab  jerawat dah berkurangan dan jerawat baru pun tak muncul.Parut2 ni saja mungkin ambil masa sikit untuk dihilangkan. - CARA PALING BERKESAN HILANGKAN JERAWAT

Tapi jangan risau tentang parut2 tu sebab Blinka Lab juga berfungsi untuk menghilangkan keradangan kulit akibat jerawat ni tau.Dia mampu meransang sel kulit baru pada wajah kita.

Jangan la dah pakai Blinka Lab di picit2 lagi jerawat tu..Kalau macam tu bila muka kita nak bebas parut nya..kan??ahahhh.. Saya pun dah insaf ni..hahahah

Gitu lah pengalaman saya bersama jerawat dan BLINKA LAB. Pada korang yang ada masalah jerawat melampau-lampau tu elok la guna BLINKA LAB. 




Kebaikan Menggunakan Blinka Lab


- Mencerah kan kulit
-menghilangkan keradangan kulit akibat jerawat
-membersih kulit himgga kedalam
-meransang pertumbuhan sel kulit baru
-menyegar dan menegang kan kulit wajah.
-tidak mengeringkan kulit wajah walaupun kerap digunakan




So kalau korang nak dapatkan Blinka Lab boleh terus hubungi:

Instagram: Blinkalabmy


sekian,..





Previous
Next Post »

1 komen disini:

Click here for komen disini
31 October 2017 at 14:12 ×

wah..mesti lepas ni jerawat degil tak nak dekat dah kan

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment