BARU BERUSIA 19 DAN BELUM MEMILIKI LESEN MEMANDU HAQIEM RUSLI DAH PAKAI KERETA MEWAH

Assalamualaikum..

Korang ingat lagi tak apa kereta pertama korang?

Mesti lah ingat..kan??Kebanyakan dari kita akan memilih kereta yang kita minati sebagai kereta pertama terutamanya bila kita masih bujang dan belum bekeluarga.

Berbeza bila dah berkahwin dan ada anak-anak kita akan memilih kereta yang lebih sesuai dan bukan hanya disebabkan gaya semata-mata.






Bagi penyanyi muda Haqiem Rusli penat lelahnya sejak mula bergelar artis akhirnya dapatlah Haqiem memiliki sebuah kereta idaman.



Mitsubhishi -  Lancer  GTE




-Keselesaan yang tiada tandingan
-Headlamps Auto dan Wipers
-Ruang Kargo
-Dashboard Sporty
-Display LCD Multi-information Display
-Roda Pemandu dengan Kawalan Audio dan Cruise
-Magnesium Paddle Shifters
-Air Conditioner Automatik
-Beg Udara SRS Dual-tahap
-Airbag Lutut
-ABS dengan EBD
-Seatbelts dengan Pre-tensioners dan Force Limiters
-RISE body

Harga Pasaran:  RM119,406.03





Haqiem yang kini baru berusia 19 tahun , berkata awalnya kereta tersebut berwarna kelabu.Kemudian dia memilih untuk "wrap" kereta dengan warna tona mati yang lebih sesuai untuk dirinya.

Memang ramai sekarang ni yang memilih untuk wrap kereta berbanding mengecat nya. Ada banyak kelebihan wrap kereta ni.Salah satunya ialah ianya menjimat kan masa.

Biasanya kalau hantar cat kereta ambil masa hampir seminggu. Tapi kalau wrap je ambil masa hanya 2-3 hari saja.

Kos nya juga lebih murah berbanding kos mengecat.

Tahniah untuk Haqiem Rusli. Tapi lepas ni kena la dapatkan lesen memandu dulu ye.Haqiem memaklum kan dia masih belum memiliki lesen memandu.

Lepas ni mungkin giliran Ismail Izzani pulak yang memiliki kereta mewah.

sekian..

Post a comment

2 Comments

  1. Tengok pada kereta jugak....kadang tak cantik kalau warna matte mcm ni. Orang mudakan, mmg sesuailah kot dgn citarasa muda.
    Lumayan ye pendapatan artis. Haqiem Rusli ni rasanya tak delah terkenal mana pun...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)