VIDEO SERAM : GANGGUAN DI RUMAH SEWA

Assalamualaikum...



Rumah berhantu..Korang pernah ada pengalaman tinggal dirumah berhantu?Bagi yang tak pernah mengalaminya mungkin cerita-cerita tentang rumah berhantu hanya dianggap rekaan dan sengaja diada-adakan untuk menakut-nakutkan.

Namun bagi yang mempunyai pengalaman berdepan pengalaman mistik rumah berhantu,  ianya bagaikan satu kenangan ngeri yang tak mungkin dapat dilupakan.

Saya nak kongsikan satu pengalaman seorang lelaki bersama rakan-rakan serumahnya yang berdepan kejadian mistik di rumah sewa yang dihuni mereka.

Turut dikongsikan juga rakaman bunyi suara yang agak menyeramkan. Jangan dengar kalau anda tak kuat semangat,.

Sumber: twitter: Iskandar.zaidi












VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI.










Jangan dengar kalau tak kuat semangat..

sekian...
Previous
Next Post »

4 komen disini

Click here for komen disini
Mazni Azmi
admin
13 September 2017 at 09:20 ×

Tak de kerja la. Selalu tengok cerita hantu

Reply
avatar
13 September 2017 at 14:27 ×

akak yg penakut ni mmg tak akan dgr la rakaman tuh... kang termimpi2 naya je kan

Reply
avatar
hainom OKje
admin
13 September 2017 at 22:57 ×

Mau tak cuak, kacau kaw kaw mcm tu! Yg mereka masih duk menetap kat situ dah kenapa?

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment