GAMBAR : CARA MEMBERSIHKAN MATA DENGAN PISAU TAJAM



Mata yang cantik dan sihat dah tentu menjadi idaman setiap dari kita.Salah satu cara untuk mendapatkan mata yang cantik ialah dengan mengamalkan pemakanan yang sihat.Antara makanan yang mampu mencerahkan mata dan mengelak kan kerabunan ialah lobak.

Kita juga tidak digalak kan terdedah dengan cahaya yang terlalu terang seperti terlalu lama melihat skrin komputer atau pun telavisyen .


Kalau kita sedar la, sekarang ni ramai anak-anak kita yang sejak kecil mengalami kerosakan mata.Maklum la, sekarang ni zaman IT..KIta lebih terdedah dengan smartphone , komputer, tablet hingga kan kita tak sedar ianya boleh menyebabkan kerosakan pada mata kita.

Jadi korang jaga-jaga ok..Had kan penggunaan gadget terutamanya untuk anak-anak kita..Jika mengalami sebarang masalah mata kita perlulah mendapatkan rawatan doktor.




Di China satu rawatan mata yang sangat menakutkan dilakukan oleh seoramg pengamal perubatan yang dikenali sebagai Xiong. 

Xiong berusia 62 tahun telah melakukan rawatan ini kepada pesakitnya sejak 30 tahun lalu,Cara rawatan nya ialah dengan menggunakan sebilah pisau tajam.

Teknik kuno ini diamalkan sejak beratus tahun lalu untuk mencerah dan membersihkan mata.

Cara Membersihkan Mata Dengan Pisau Tajam:-










Sepanjang 30 tahun Xiong berkhidmat kepada pelanggan nya belum pernah sekali pun dia mencederakan pelanggan nya...

Mungkin dia tunggu sampai tercedera baru dia nak berhenti..hahahhaah..Kalau korang sanggup tak buat rawatan membersihkan mata ni?


sekian..
Previous
Next Post »

3 komen disini

Click here for komen disini
11 September 2017 at 12:27 ×

Huuuu... baca tajuk pun dah seriau, ini tengok gambar dia lagi. Tak sanggup nak buat rawatan mata dengan pisau tu, seramnya! *tutup mata*

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment