Advertisement

DEA DELLA - PRODUK TERBAIK UNTUK MERAWAT MASALAH WANITA

Assaalamualaikum..


DEA DELLA - PRODUK TERBAIK UNTUK MERAWAT MASALAH WANITA     Hari ni baru sempat nak bercerita tentang Minuman Botanical DEA DELLA .Sebenarnya saya memang nak review Jus Dea Della ni selepas seminggu lebih  mengamalkan nya.Kalau baru 2-3 hari minum memang tak berasa sangat la kesan nya tu.Kita tunggu seminggu , jus tu pun dah serasi dengan badan baru la syok nak bercerita..kan?

Minuman Botanical DEA DELLA ni ada banyak khasiat dia dan hari ni saya nak cerita tentang pengalaman sepanjang mengamalkan jus ni.Sebelum ni saya tak pernah try pun jus ni.Saya tengok kat Facebook ada beberapa blogger yang bercerita tentang Jus Dea Della ni.So kita pun apa lagi terus la hantar mesej  bagi alamat semua berdesup produk sampai rumah..Hehehe.


Kebetulan masa Jus ni baru sampai saya baru habis bendera merah..memang cantik sangat la..kan??Cara saya kalau nak start amalkan apa-apa supplement atau makanan kesihatan saya akan pastikan waktu tu saya bukan dalam  haid .  ..Sebab bukan semua makanan tambahan macam ni yang sesuai diambil ketika haid.Bergantung pada badan seseorang tu juga .Selepas guna botol ke 2 atau ke 3 tu ok la kot minum waktu haid.


Kandungan dan bahan yang terdapat di dalam Dea Della


Kalau ikutkan rasa dia saya memula agak mesti ada delima dan madu sebab tu rasa masam-masam..Ternyata silap rupanya yang masam tu ialah asam jawa .Hahaha..Pertama kali  sebenarnya minum Jus untuk wanita yang  tak de delima..Tapi Dea della  ada Asam jawa yang tak kurang tinggi khasiatnya macam delima..Memang lain  dari yang ada kat pasaran..Bila dirasa betul-betul memang ianya rasa asam jawa.

Selain asam jawa Dea Della juga ada mengandungi Kurma Hitam, Madu Asli, Akar Serapat, Kacip Fatimah, Manjakani, Sireh, Rumput Jarum Emas, Serai, Habbatussauda, Asam gelugur, Halia, Lengkuas, Lada Pintal,Vitamin C, Vitamin B6, Vitamin B12, Kolagen Marin dan Glutation.


Patut lah bila saya bau jus Dea Della ni ada bau Habbatus sauda yang agak kuat tapi bila minum rasa sedap.Tengok dia punya bahan-bahan herba ni memang tak payah cerita la tentang kebaikan nya..Rasanya ramai dah tau khasiat kacip Fatimah, sireh , manjakani dan sebagainya ni dalam merawat masalah-masalah wanita.

Yang best nya ada jarum emas.Korang pernah tengok jarum emas ?Masa sekolah rendah dulu selalu kutip kat padang lepas tu jual kat Cina.memang harganya mahal sebab dia boleh buat ubat.

Kesan minum Minuman Botanical DEA DELLA


Saya ni selalu jadikan faktor usia sebagi penyebab saya ni cepat mengantuk , letih dan sakit badan.Maklum lah orang tua-tua mana boleh tahan sangat mata ni.Memang asyik mengantuk je.Bukan alasan ke apa tau..Memang mengantuk.

Kalau kat rumah tu baring dan suruh anak-anak pijak kat belakang.Sedap oi!hahahah..tapi bila minum Minuman Botanical DEA DELLA ni badan rasa segar.Bangun pagi tak de dah berhelah-helah nak bangun walaupun malam nya terpaksa tidur lewat.

Blogger macam saya ni memang selalu juga tidur lewat.Kesan tak baik bila tidur lewat ni badan cepat gemuk, kulit wajah kusam terutamanya di bawah mata, dan paling ramai alami ialah sakit kepala.


Tapi sejak amalkan Dea Della ni selama seminggu lebih dah saya tak alami lagi sakit kepala bila bangun pagi.Yang tu paling ketara la kesan nya.dan waktu siang korang akan rasa kerap dahaga..macam saya masuk hari ke 3 tu baru rasa haus yang amat sangat.Korang kena minum air putih banyak-banyak  tau bila amalkan jus Dea Della ni.

Saya juga ada masalah jerawat sebelum amalkan Dea Della ni..Harap-harap Dea Della mampu memulihkan kembali kulit wajah saya ni sebab khasiat Dea Della ni juga ialah untuk mencantik kan kulit dan melambatkan penuaan.

Kat bawah ni saya senaraikan khasiat dan kebaikan yang korang akan dapat bila mengamalkan Minuman Botanical DEA DELLA:-

Khasiat dan Kebaikan Minuman Botanical DEA DELLA


Menstabilkan Hormon Wanita
memberikan Kesan Penegangan dan Mengindahkan payudara
Memberi Kesegaran dan memantapkan bahagian intim wanita
Menguatkan otot faraj wanita
Mengecutkan rahim  dan menguatkan sistem kemutan
mengembalikan sensasi dan keberahian semasa hubungan intim
menyelesaikan masalah keputihan
mengembalikan pelincir pada wanita
mengurangkan sengugut
menghilangkan masalah perut buncit
membekalkan sumber tenaga dan meningkatkan kecergasan tubuh badan
merawat luka dalam perut dan luka pembedahan (sesuai diamalkan selepas 21 hari bersalin)
menambahkan kolagen dalam badan
mengurangkan kedutan dan garis halus pada wajah
kulit menjadi lebih halus dan licin
mengurangkan gejala pra menopause
mengurangkan bau badan dan bau mulut
meningkatkan sistem imunisasi badan
membantu mengatasi masalah sengal-sengak tulang dan sendi(baik untuk warga emas)

Cara minum Dea Della

Dea Della bukan ubat tapi ianya mampu merawat jika diamalkan selalu.Dea Della ni cuma makanan tambahan.Tapi untuk wanita yang mengandung korang tak boleh ambil Dea Della..Tunggu lepas bersalin , dalam pantang nanti baru boleh minum ok.

Cara minum 1 sudu pagi sebelum sarapan dan 1 sudu malam sebelum tidur.
Jom tengok Video di bawah ni ye..

Kalau ada masalah nak tonton video klik je sini.. https://www.facebook.com/apaceritahariini/videos/1718769151484669/




 Kalau berminat nak dapatkan Dea Della. korang boleh terus  ke facebook page Deadellabeaute  atau pun kat instagram @deadellabeaute . Nak kan lebih maklumat tentang produk Dea Della boleh ke website www.deadella.com...Nak pm saya pun boleh..saya tolong apa yang saya tau. :)

sekian..



Catat Komen

3 Ulasan

  1. Mama kurang berani nak cuba produk baru macam ni

    Semoga selamat dan berkesan pada penggunanya

    BalasPadam
  2. Delima bila dicampur dengan bahan2 lain, khasiatnya hilang.. yang tinggal hanya rasa delima..

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)