Breaking

Thursday, 10 August 2017

BAGAIMANA MEMULAKAN BISNES BAKERI DARI RUMAH DAN MENJANA PENDAPATAN 4 ANGKA SEBULAN

Assalamualaikum


Saya percaya ramai pembaca blog saya ni yang minat berniaga terutamanya perniagaan bakeri.Bukan senang nak memulakan perniagaan bakeri memandangkan perniagaan ni memang mendapat sambutan dan menjaminkan pendapatan yang tinggi.Tapi macam mana nak mula??Mampu ke nak buat kalau pesanan banyak?

Tidak dapat dinafikan lagi, kos sara hidup sekarang sememangnya amat tinggi!
Jika hanya sekadar mengharapkan pendapatan suami sahaja untuk menampung kos kehidupan sekeluarga, ia sememangnya agak sukar.

Lebih-lebih lagi jika kita  turut mempunyai bilangan anak yang agak ramai (lebih dari 2 orang). Harga susu, lampin pakai buang, yuran tadika/taska, yuran transit... semuanya semakin mahal dan harganya sentiasa naik setiap tahun.

Jadi, mahu atau tidak... kita perlu berusaha dan berikhtiar untuk menambahkan pendapatan keluarga!

 

Jadi salah satu cara yang korang boleh cuba ialah dengan memulakan bisnes bakeri dari rumah sahaja.Antara sebab kenapa bisnes bakeri paling sesuai untuk korang ialah kos permulaan yang rendah.Sedia maklum la kita suri rumah ni bukan ada simpan duit banyak pun.Dengan simpanan yang sedikit tu kita mula kan dengan membuat mengikut tempahan.

Lagipun kita surirumah dah tentu nak juga urusan rumahtangga dapat dilakukan dengan mudah dan tak mengganggu rutin anak-anak serta suami.

Dah tentu ada yang terfikir nak jual apa untuk permulaan?macam mana nak tentukan harga ?apa alatan yang kita patut ada??

Sebab tu korang kena dapatkan<<<< ebook panduan memulakan bisnes bakeri dari rumah >>>supaya korang tak payah nak pening-pening fikir. Kesemua maklumat berkaitan panduan memulakan bisnes bakeri lengkap tersedia didalam ebook ni.klik ebook di bawah untuk memulakan bisnes bakeri korang 

Bila korang beli Ebook ni korang juga akan dapat 3 ebook slain sebagai bonus yang mengandungi maklumat dan info penting berkaitan bakeri.Cepat dapatkan segera.


sekian..

4 comments:

  1. Kau bakeries mesti Ada pelanggannya

    ReplyDelete
  2. kalu pandai grab peluang mesti boleh berjaya

    ReplyDelete
  3. Sebenarnya teringin jugak nak try berbisnes ni. Tp tulah...belum ada confiden kot...tulah masalahnya.
    Mcm mcm benda nak difikirkan

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox