Breaking

Tuesday, 1 August 2017

PHOTOGRAPHY CLASS

Assalamualaikum..


PHOTOGRAPHY CLASS  Untuk semua yang berminat nak sertai Photography Class ada berita baik untuk dikongsikan dengan korang. Kursus Asas Fotography 2017 akan diadakan di Alangraphy Studio yang bertempat di Cheras, Kuala Lumpur dengan bayaran yuran hanya RM 99 sahaja.

KURSUS ASAS FOTOGRAFI KUALA LUMPUR 2017



Dalam kursus Fotography ini korang akan diajar tentang asas menggunakan kamera DSLR dan mengusai teknik-teknik dalam menggunakan kamera DSLR. Korang akan diajar cara menjaga kamera dan bagaimana mengetahui exposure iaitu pencahayaan yang tepat bagi setiap gambar.


Setiap sesi berlangsung selama 3 jam dan korang akan dilatih dengan praktikal dan latih tubi yang akan dilakukan sendiri dengan latihan dan bimbingan dari pengajar.Korang yang berminat boleh memilih mana-mana tarikh diatas dan terus hubungi ALANGRAPHY STUDIO untuk urusan bayaran dan pengesahan .


WHATSAPP: 012 2094321


DAFTAR KURSUS PHOTOGRAPHY 2017


Dalam kursus photography class ini korang diwajibkan untuk membawa Kamera DSLR dan lens untuk memudahkan latihan praktikal yang akan diadakan sepanjang 3 jam masa kursus dijalankan.Selain itu pastikan korang bawa memori card, bateri kamera dan tripod (jika ada) .



Bidang fotography bukan sahaja sebagai hobi malah ianya juga memberi pulangan lumayan pada korang yang minat menceburi bidang ini.Namun haruslah disertakan dengan ilmu dan teknik yang akan digunakan dalam mengaplikasi kan ke dalam hasil kerja korang.Kat mana nak dapatkan semua tu kalau bukan di ALANGRAPHY STUDIO Photography Classes 2017 




Sekian..

4 comments:

  1. Assalamualaikum Wrmbth

    Selamat pagi isnin yang produktif sis diana

    Wah ada kelas tangkap gambar

    Bukan untuk selfie

    Kalau minat bisnes

    Dapat tangkap gambar lawa ni dah jadi bonus

    Orang nampak pun rasa nak beli sebab gambar lawa

    Hehe

    Elok lah pergi

    ReplyDelete
  2. CARILAH ILMU APA YG DIMINATI

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox