Tuesday, 18 July 2017

GAMBAR BULAN MADU PASANGAN REMAJA USIA 17 DAN ISTERINYA NENEK 71 TAHUN

Assalamualaikum..



Entah apa la ilmu Nenek pakai  sampai suaminya sayang sangat pada dia..Hahhaha..Kisah pasangan Romeo & Juliet dari seberang ni memang hangat diperkatakan di laman sosial. Setiap cerita tentang mereka berdua ni sentiasa jadi perhatian .Maklum la pengantin baru.hehheehh..Siap nak bunuh diri minum racun rumput kalau hubungan mereka di tentang. Alahai..tak tahu la ni cinta atau dusta semata..hahahahah...Dari berita yang dibaca sebelum ni Nenek Rohaya ni sebenarnya penjaga kepada Selamat. Dalam dok jaga-jaga  tu sempat lagi cinta berputik..

Sama seperti pasangan suami isteri lain yang masih dalam mood pengantin baru , remaja usia 17 tahun , Selamat Riyadi dan Nenek Rohaya 71,yang merupakan isterinya yang dinikahi pada awal bulan July yang lalu ,   baru sahaja  berbulan madu di Kota Palembang .

Perkahwinan pasangan ini menarik perhatian netizen kerana beza usia yang begitu ketara. 55 tahun  jarak usia mereka tidak menjadi penghalang untuk pasangan ini mengikat hubungan mereka dengan sebuah perkahwinan.




Bulan madu pasangan romatis ini ke Palembang turut di temani kenalan mereka .Kedua pengantin baru ini turut bergambar kenangan di Jambatan Ampera. Mereka juga sempat mengunjungi tempat-tempat menarik di sekitar Palembang.

Pasangan ini kelihatan sangat bahagia dan menikmati percutian bulan madu mereka.malah mereka tidak kekok bergambar mesra di tempat-tempat yang mereka kunjungi.

Semoga pasangan ini kekal bahagia hingga keakhirnya..

sekian..

sumber: Vemale.com

3 comments:

  1. Ada dengar cerita bab dia pakai pelincir tu yang tak tahan nak gelak... apa2 pun dah jodoh kan...

    ReplyDelete
  2. Errrkkk.. semoga berbahagia ye nenek

    ReplyDelete
  3. Dah katanya jodoh kan.... tp mcm ye tak ye jer. Aduhai....dunia,dunia

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)