Skip to main content

GAMBAR BULAN MADU PASANGAN REMAJA USIA 17 DAN ISTERINYA NENEK 71 TAHUN

Assalamualaikum..



Entah apa la ilmu Nenek pakai  sampai suaminya sayang sangat pada dia..Hahhaha..Kisah pasangan Romeo & Juliet dari seberang ni memang hangat diperkatakan di laman sosial. Setiap cerita tentang mereka berdua ni sentiasa jadi perhatian .Maklum la pengantin baru.hehheehh..Siap nak bunuh diri minum racun rumput kalau hubungan mereka di tentang. Alahai..tak tahu la ni cinta atau dusta semata..hahahahah...Dari berita yang dibaca sebelum ni Nenek Rohaya ni sebenarnya penjaga kepada Selamat. Dalam dok jaga-jaga  tu sempat lagi cinta berputik..

Sama seperti pasangan suami isteri lain yang masih dalam mood pengantin baru , remaja usia 17 tahun , Selamat Riyadi dan Nenek Rohaya 71,yang merupakan isterinya yang dinikahi pada awal bulan July yang lalu ,   baru sahaja  berbulan madu di Kota Palembang .

Perkahwinan pasangan ini menarik perhatian netizen kerana beza usia yang begitu ketara. 55 tahun  jarak usia mereka tidak menjadi penghalang untuk pasangan ini mengikat hubungan mereka dengan sebuah perkahwinan.




Bulan madu pasangan romatis ini ke Palembang turut di temani kenalan mereka .Kedua pengantin baru ini turut bergambar kenangan di Jambatan Ampera. Mereka juga sempat mengunjungi tempat-tempat menarik di sekitar Palembang.

Pasangan ini kelihatan sangat bahagia dan menikmati percutian bulan madu mereka.malah mereka tidak kekok bergambar mesra di tempat-tempat yang mereka kunjungi.

Semoga pasangan ini kekal bahagia hingga keakhirnya..

sekian..

sumber: Vemale.com

Comments

  1. Ada dengar cerita bab dia pakai pelincir tu yang tak tahan nak gelak... apa2 pun dah jodoh kan...

    ReplyDelete
  2. Errrkkk.. semoga berbahagia ye nenek

    ReplyDelete
  3. Dah katanya jodoh kan.... tp mcm ye tak ye jer. Aduhai....dunia,dunia

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …