BELI 1 PERCUMA 1 AISKRIM WALLS CORNETTO ROYALE DI 7-ELEVEN

Assalamualaikum...



PERCUMA 1 AISKRIM WALLS CORNETTO ROYALE DI 7-ELEVEN Aiskrim percuma  siapa la yang tak suka..kan??Lagi-lagi kalau aiskrim yang memang dah tahu sedap dan kalau nak beli memang harga nya mahal sikit la..Anak-anak saya memang penggemar aiskrim terutamanya aiskrim perisa coklate.

Kalau korang pun penggemar aiskrim korang mesti suka dengan aiskrim percuma.Bermula dari sekarang sampai 24 July ini korang boleh beli aiskrim Walls Cornetto Royale perisa Chocoluv dan Red Vetvet dan dapat satu aiskrim percuma..buy 1 free 1 la ..



Aiskrim walls ni satu harganya rm3.20 tau..Jadi kalau korang ambik 2 korang tetap bayar harga untuk 1 Aiskrim je..Best tak??

Kalau korang suka boleh la pi ke semua cawangan 7Eleven seluruh malaysia kecuali Langkawi untuk dapatkan Aiskrim percuma ni..

sekian..
Previous
Next Post »

2 komen disini

Click here for komen disini
4 July 2017 at 13:20 ×

Suka.. suka.. nanti nak singgah 7eleven juga..

Reply
avatar
4 July 2017 at 15:37 ×

WAAAAAA... ptg ni jgk akak akan jengah ke 7e

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment