Breaking

Saturday, 3 June 2017

JUBAH MURAH HARGA TAK SAMPAI RM100

Assalamualaikum...


JUBAH MURAH HARGA TAK SAMPAI RM100

Tahun ni ada yang nak pakai jubah untuk raya nampaknya.Saya tengok sekarang yang anak-anak gadis pun dah berjubah.Alhamdulillah..Tapi kalau dah namanya jubah ada ke yang harga nya bawah rm100?Memang susah nak jumpa Tapi di Rizqeen Boutique ada jubah murah harga tak sampai Rm100...Jubah yang saya nak cerita ni harga nya cuma Rm78.Terkejut tak??



Jubah Aleecia mmenggunakan fabrik moss Crepe yang berkualiti tinggi.Ianya membuatkan si pemakai berasa selesa dan nampak cantik di tambah dengan pemilihan warna kain yang memang menjadi trend di tahun 2017 ni.Boleh pilih jubah yang korang nak kat sini Jubah harga bawah rm100





Jangan risau tentang saiz nya sebab jubah Aleecia ni tersedia  hingga saiz XL.Design nya memang mesra wuduk dan ibu2 yang menyusukan pun boleh menggayakan jubah Aleecia ni...Kalau nak sedondon boleh beli sekali dengan Kurta Amoss yang meletops ni..Ambil jubah Aleecia dan Kurta Amoss harganya cuma rm148..

Istimewanya jubah Aleecia ni ialah di kedua2 belah lengan jubah ada lace bunga yang sangat cantik.Fabrik Moss Crepe ni juga sesuai kalau kita nak pakai hari-hari sebab fabriknya lembut tebal tapi tak panas.

Ada 10 warna tersedia untuk korang pilih dan gayakan di hari raya nanti. Kalau korang nak tengok lebih banyak lagi jubah, baju kurung, baju kebaya moden dan banyak lagi boleh terus ke facebook Rizqeen Boutique sekarang.

www.wasap.my/60189127223
www.wasap.my/60189127223
www.wasap.my/60189127223
sekian..

11 comments:

  1. awat murah sgt.. murah dan cantik plk tu

    ReplyDelete
  2. dh jd trend berjubah skrg ni..dpt bwh rm100 mmg berbaloiiii.... :)

    ReplyDelete
  3. Cantik jubah ni.. ngam tuk raya.. hehe

    ReplyDelete
  4. Cantik jugak jubah tu makcik....harga pun mmg reasonable kot. Cuma kain dull satin ni mcm mana ghupernya ek

    ReplyDelete
  5. Mau tak cantek pempuan pakai jubah macam ni.. berdarah hidung suami tengok isteri pakai jubah cantik macam ni..hehe

    ReplyDelete
  6. Nampak cantik pula jubah tu :)

    ReplyDelete
  7. kalau mcm tu harganya memang berbaloi lah ... murah

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox