SHARIFAH SAKINAH SELAMAT LAHIRKAN BAYI PEREMPUAN

Assalamualaikum..

Tahniah diucapkan untuk Sharifah Sakinah kerana telah selamat melahirkan bayi perempuan pagi tadi. Sakinah di masuk kan ke wad sejak malam tadi dan  pagi ni dia selamat melahirkan .

Bayi yang diberi nama Anais Adha. dilahirkan melaui pembedahan..Setahu saya sakinah ni dah Overdue..malam tadi sudah induce dan sakinah tak henti-henti berjalan dan melakukan regangan supaya cepat bersalin.







Jom kita tengok gambar-gambar Sakinah semasa menunggu waktu untuk melahirkan Anais Adha... 




Comel je..siap ada bola untuk sakinah melakukan regangan.Ramai pengikut sakinah yang mengucapkan tahniah padanya dan mendoakan kesihatan Anais Adha dan Sakinah.

Selamat berpantang Sharifah Sakinah..
Previous
Next Post »

2 komen disini

Click here for komen disini
24 May 2017 at 18:59 ×

Comelnya... gebu je :) Nampak jejari kecil tu macam pakai inai... hihi

Reply
avatar
25 May 2017 at 11:24 ×

geram tgk jari kecik tuh

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment

About Me