MOEDER - SUSU UNTUK IBU MENGANDUNG DAN IBU YANG MENYUSUKAN BAYI

Assalamualaikum..



Seorang wanita bila dia tahu saja dia sudah hamil perkara pertama yang dia fikir dan buat ialah menjaga kandungan nya dengan baik.Dia akan mula kan dengan makan makanan berkhasiat dan menjauh kan dirinya dari stress.Dia mula memilih makanan nya bukan saja baik untuk dirinya malah untuk kandungan nya juga.Tapi ada juga ibu-ibu yang diawal kehamilan nya , dia tak mampu nak makan macam selalu.Alahan membuatkan dia hanya makan makanan tertentu dan dah tentulah bayi di dalam kandungan pun mendapat zat yang terhad.Sebab itu lah ibu-ibu yang hamil disarankan minum  susu Moeder ni.Susu ni khas untuk ibu-ibu mengandung dan yang menyusukan bayi.

Kandungan dan Ramuan Moeder



Bila sebut je susu ramai yang tak berani minum sebab dia fikir susu ni tak sedap.Tapi zaman dah berubah..Dah macam-macam kajian dan perubahaan di buat bersesuaian dengan selera masa kini.Kandungan susu bukan hanya ada susu kambing atau lebu tapi dah di campur dengan beberapa bahan lain yang lebih berkhasiat.Apa yang istimewanya susu Moedr ni ianya dibuat dari susu kambing.Susu Moeder tak gunakan susu lembu jadi orang yang ada alahan pun boleh minum susu Moeder.

Selain dari susu kambing bahan lain yang terdapat dalam Moedre ni ialah  Ekstrak Tomato, Habatussauda Madu,Ekstarak Anggur, Lutein, bird nest, Seaweed , Buah Tin, Kurma, Gam Arab, Billberry , Aloe Vera, Lobak Merah, Brokoli, Betik, Stevia , Omega 3, Vanila, dan juga non diary creamer. Semuanya bahan-bahan yang mempunyai khasiat yang tinggi dan bagus untuk ibu-ibu hamil dan menyusukan bayi.

Khasiat Susu Moeder


-Untuk Ibu hamil - pengalaman saya hamil anak kedua 5 tahun lalu memang sangat mencabar.Tekanan darah turun dan naik tak menantu.Mudah pitam, Hilang selera makan  dan saya tak boleh duduk atau baring terlalu lama akibat sakit tulang pinggul dan tulang belakang.

Itu adalah perkara-perkara  biasa yang setiap ibu hamil lalui. Sebab itu lah ibu-ibu digalakkan mengambil Moeder ketika hamil .Susu Moeder ni mampu menguatkan kandungan , mencegah sakit pinggang dan tulang belakang,memberi tenaga ketika proses bersalin malah jika diamalkan secara berterusan mampu mencantik kan kulit ibu .Tak la kulit jadi gatal2 sampai meninggalkan parut di kulit.



 - Untuk bayi dalam kandungan - Ibu-ibu yang hamil mesti impikan kulit bayi yang putih bersih dan bayi yang sihat.Dengan mengamalkan susu Moeder sepanjang kehamilan bayi yang baru lahir  akan mempunyai kulit yang putih dan membantu kecergasan otak bayi .Selain itu susu moeder membantu menguatkan sistem paru-paru bayi malah bayi juga kurang risiko mengidap demam kuning.Jangan pandang ringan jika bayi terkena demam kuning kerana emosi ibu juga turut terjejas sepanjang berpantang jika kuning pada bayi tidak berkurangan..Perkara ni juga pernah saya lalui dan ianya betul2 membuatkan saya stress .

-Untuk Ibu Yang Menyusukan Bayi - Setiap ibu mesti mempunyi impian untuk menyusukan anak nya sendiri.Tambahan lagi susu ibu sangat penting untuk bayi dan susu ibu adalah yang paling baik untuk pertumbuhan bayi yang sihat.Namun jika ibu kekurangan susu ianya bukan saja melemahkan semangat ibu untuk menyusukan bayi sehingga 2 tahun malah anak juga  tidak mendapat kebaikan dari susu ibu itu.Dengan mengamalkan susu Moeder ketika dalam berpantang , ianya berfugsi sebagai milk booster yang boleh memperbanyak kan pengeluaran susu ibu, mengurangkan selulit , merawat luka dalaman dan mencegah kenaikan berat badan ibu.

Cara minum susu Moeder


Susu Moeder sangat bagus diminum setiap pagi dan malam .rasa vanila yang sangat sedap Cara nak minum  , cuma campurkan 1 paket susu dengan 150ml air suam . Kacau rata dan minum . Minum 1-2 kali sehari.Susu ni kanak-kanak tak boleh minum tau.Ini Khas untuk ibu hamil dan yang menyusukan bayi je.



Hrganya untuk 1 bekas susu Moeder ni cuma rm159 (sm) - dan rm169 (ss)  dan penghantaran adalah percuma. Tapi sekarang ada Promosi. Harga promosi cuma RM129 sm/ss .Cepat2 ambil peluang ni. Bukan sellau kita mengandung dan ada bay ni..Masa baby dari dalam kandungan dan masih kecil ni la kita start beri mereka yang terbaik.


Company: Millennial Gen Sdn Bhd

Alamat:
11G, Jalan Keluli AL7/AL, Pusat Perniagaan Bukit Raja,
Section 7, 40000 Shah Alam, Selangor

HP: 010 404 2769

Office: 03 3358 5344

Web: www.millennialgen.biz

Facebook: (Kelab Ibu Cantik - Millennial Gen)

Instagram: moeder_hq

sekian..
Previous
Next Post »

1 komen disini:

Click here for komen disini

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment