MAHU NAMPAK BERGAYA DENGAN PALAZZO SEPERTI SHERRY IBRAHIM?

Assalamualaikum...  

Palazzo adalah sejenis seluar yang dibahagian bawahnya panjang besar dan longgar.Ramai yang suka mengenakan Palazzo kerana ianya sangat selesa di pakai wlaau dimana sahaja sama ada untuk kerja , bercuti atau majlis-majlis apa pun.



Saya paling suka dengan cara pelakon Sherry Ibrahim mengenakan Palazzo.Walaupun palazzo tu ada yang dipakai berulang kali tapi tetap nampak kelainan sebab dia pandai menggayakan palazzo dengan baju yang dia pakai.Itu juga sebab kenapa palazzo sangat ramai penggemarnya.Palazzo boleh dipadan kan dengan apa saja jenis baju .

Palazzo ni ada yang labuh dan ada juga yang digayakan separas buku lali.Apa pun jenis palazzo ianya  mampu membuat si pemakai nampak cantik bergaya .Nampak manis dan sopan apa bila Sherry  menggayakan Palazzo walaupun dia berhijab.



Bagi wanita yang tinggi korang sesuai menggayakan palazzo yang berwarna cerah.Macam yang Sherry pakai ni , dia kenakan palazzo yang  sama warna dengan baju cuma baju nya tu ada corak sikit .Ini akan menonjolkan ketinggian pada bahagian bawah badan korang.


Palazzo di gayakan dengan blouse pendek ini sesuai untuk mereka yang rendah namun tetap nak bergaya dan cantik dengan palazzo .Tapi jika korang mempunyai badan yang rendah sesuai kan warna palazzo dan baju yang nak dipakai.Jangan gunakan warna palazzo yang sama dengan baju sebab itu akan buat korang lebih rendah.




Mungkin ada yang tak berapa yakin nak kenakan palazzo yang kembang dibahagian bawah kaki seluar sebab takut nampak rendah dan gemuk.Tapi ini satu trick bagi mereka yang ada masalah bahagian kaki nya nampak besar. Korang boleh kenakan palazzo yang macam sherry pakai ni.Kemudian korang padankan dengan blouse yang ada bentuk dibahagian pinggan.Ianya akan buat kaki korang nampak panjang dan korang nampak lebih tinggi



Palazzo sangat sesuai digayakan dengan kasut bertumit tinggi atau korang juga boleh pakai wedges.Tapi kalau palazzo tu tak labuh sangat dan korang pulak ada badan yang tinggi boleh je kalau korang nak pakai flat shoes .

Bagi korang yang takut atau tak berani nak menggayakan palazzo , mungkin cara pemakaian sherry ni boleh di jadikan rujukan untuk korang.

sekian..
Previous
Next Post »

3 komen disini

Click here for komen disini
Sweetie
admin
9 May 2017 at 18:50 ×

Palazzo ni cantik untuk yang berbadan kurus tinggi... kalau berbadan gempal dan rendang langsung nampak makin gemuk dan pendek Diana.

Reply
avatar
10 May 2017 at 10:29 ×

mmg cntikkk.. pakai plazzo..

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment