#LOFFATAH ATAU #FATTZURA

Assalamualaikum...


Bagi peminat-peminat Suri Hati Mr.Pilot mesti sampai sekarang tak boleh move on dengan drama tersebut .Saya tengok di Instagram masih ramai lagi yang masih share  dan komen di video2 petikan dari drama tersebut,.Drama ini turut memenangi anugerah baru-baru ni.Sebab tu orang kata ni drama berhantu..Berhantu ke tidak tak tahu lah , tapi melihatkan fenomena #loffatah satu masa dulu ianya sekaligus menaik kan nama Fattah Amin  dan Neelofa. Dari artis yang biasa-biasa terus jadi luar bisa..Bab bakat lakonan tu saya tak mau cerita la sebab saya pun tak reti berlakon.heheh

Dari Suri hati Mr.Pilot sampai la ke Hero Seorang Cinderella , Fattah Amin masih lagi mengekalkan peminat-peminatnya sendiri tapi sekarang dah lain sikit.Tak ada lagi #loffatah . Sekarang sudah digandingkan dengan Fazura jadi hashtag pun dah bertukar jadi #fattzura.




Tapi tak dinafikan masih ramai penyokong-penyokong #lofattah di luar sana.Walaupun selepas beberapa peristiwa melibatkan perasaan yang berlaku , ada peminat2 #loffatah berpaling tadah dan merasakan ianya bagaikan satu penganiayaan kepada Neelofa .Yang tu saya tak pasti apa cerita sebenarnya..Fatah Amin ada tipu Neelofa ke?

Drama  Hero Seorang Cinderella baru masuk episod ke 3 Tapi populariti drama ni sebenarnya sudah bermula sejak dari awal Micheal Ang mendedahkan akan penghasilan drama ni.Bayangkan masa drama ni tengah buat pengambaran pun hashtag #Heroseeorangcinderella  dan #fattzura sudah digunakan oleh peminat dan pengikut kedua-dua artis ini.


Tapi bagi pendapat saya sendiri, Neelofa atau Fazura masing-masing ada kelebihan mereka sendiri.Fazura mempunyai pengalaman lakonan yang banyak.Dan Neelofa pula memang sedia ada pengikut yang ramai dan pernah memenangi anugerah di ABPBH. Perkara2 ni sedikit sebanyak menguatkan lagi drama yang mereka lakon kan.Saya tengok ramai yang banding2 kan lakonan mereka berdua bersama Fattah Amin.

Saya menonton Episod pertama Hero Seorang Cinderella  dan saya rasa sama macam drama Suri hati Mr.Pilot ., Fattah Amin hanya bertuah kerana mendapat gandingan pelakon yang hebat .Kalau la drama ni  di terajui oleh pelakon lelaki lain pun, dah tentu pelakon lelaki itu yang tengah popular sekarang..

Dan untuk drama kedua ni pun Fattah guna taktik sama..acah2 sweet dengan pelakon wanita . Makcik2 suka la tu..hahahah

Sekian..
Previous
Next Post »

3 komen disini

Click here for komen disini
Nao Mei
admin
25 May 2017 at 12:37 ×

haha...amboi akak...cik akak langsung tak tertonton drama ni..

Reply
avatar
makcikkantin
admin
26 May 2017 at 08:08 ×

macam hilang pulak komen tadi....

Reply
avatar
Diana Rashid
admin
28 May 2017 at 13:50 ×

komen apa tu??saya tak de delete2 komen..kalau hilang tu maknanya anda yang tak tekan butang "publish"..terima kasih..

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment

About Me