KOPI PERTAMA DI DUNIA DAN MALAYSIA YANG BERUNSURKAN EKSTRAK PATAWALI

Assalamualaikum..



Ini pertama kali saya  dengar tentang Milagro Coffee Patawali iaitu kopi pertama di dunia dan Malaysia  yang berunsurkan ekstrak Patawali. `Sebelum ni kalau sebut kopi saya cuma tau kopi tongkat Ali, , Kopi Arabica atau kopi-kopi yang dijual di kafe serta coffee house .Tapi kalau sebut Kopi Patawali mesti ramai yang belum jelas tentang kopi Patawali ni..Kopi Patawali masih agak baru dalam pasaran Malaysia.  Milagro Coffe Patawali adalah syarikat pertama yang membawa masuk Kopi Patawali untuk pasaran dalam Malaysia. Kopi Patawali adalah kopi kesihatan gabungan kopi Arabica dan Kopi Rabusta..

Mungkin ada yang tertanya-tanya betul ke ada kopi untuk kesihatan sedangkan kopi mengandungi Kafein.Sebenarnya dalam Kopi Patawali ni kandungan Kafein nya  sudah hilang kerana terdapat campuran ekstrak halia.Jadi kopi ni bebas kafein.Bagi pengidap kencing manis kopi ni selamat dan digalak kan untuk minum.

Kandungan Kopi Herba Patawali


Didalam kopi ni juga ada satu herba yang dikenali sebagai Brotowali atau lebih mudah nak ingat kita sebut herba Patawali.Nama saintifiknya ialah TINOSPORA CRISPA. Kalau kat kampung-kampung diaorang sebut Akar seruntun.Herba ni kalau kita makan saja dia memang rasa pahit sampai tak boleh nak telan tapi khasiatnya banyak. Kalau nak menyediakan ramuan menggunakan herba Patawali ni juga agak renyah sebab pantang larang dia , bekas penyediaan tu tak boleh kotor, tak boleh berkarat , api pun tak boleh kuat sangat..Agak leceh la nak menyediakan ramuan ni..Jadi untuk memudahkan orang ramai mengambil herba Patawali ni , dimasuk kan herba ni ke dalam kopi  dengan melalui proses yang terkawal demi menjaga kualiti dan khasiat herba Patawali..Lebih sedap dan mudah untuk di minum.Ini lah kopi pertama di dunia yang menggunakan ekstrak Patawali sebagai bahan utama didalam kopi

Selain itu terdapat campuran lada hitam, garam bukit dan kondisioner makanan yang dibenarkan.Kopi 7 dalam 1 ini kurang gula dan menggunakan krimer bukan tenusu.


Khasiat Milagro Coffee Patawali


Khasiat herba Patawali , Halia, Lada Hitam dan Garam Bukit memang tidak dinafikan  mampu membantu menyembuh dan mencegah banyak penyakit.Malah sejak dahulu lagi bahan-bahan ini digunakan untuk merawat, sakit perut, diabetis, demam malaria dan penyakit kulit.Namun  cara pengambilan nya mungkin berbeza mengikut jenis penyakit.Tapi dengan teknologi yang semakin moden, kopi yang mengandungi ekstrak Patawali di cipta dengan campuran bahan lain yang juga banyak mengandungi khasiat untuk memberi kesan menyeluruh kepada mereka yang minum kopi ini



Mereka yang mengamalkan minum Kopi Patawali setiap hari akan mendapat banyak khasiat seperti:

 Mencegah dan merawat diabetis
 Menyah kan toksik
 Mencegah dan merawat demam malaria
 Merawat dan mencegah kencing manis
 Mencegah darah tinggi
 menguatkan saraf dalam tubuh badan
 menguatkan tenaga batin
 mengawal kandungan gula dalam badan
 mengawal tekanan darah
 merawat penyakit kulit
 merawat dan mencegah penyakit kelamin
 Melegakan pedih ulu hati
 Menghilangkan keletihan
Melegakan selsema


Bagi yang mempunyai masalah kesihatan seperti yang dinyatakan diatas korang wajib dapatkan Milagro Coffee Patawali ni..


Testimoni Kopi Patawali - KOPI  PERTAMA DI DUNIA DAN MALAYSIA YANG BERUNSURKAN EKSTRAK  PATAWALI

Dah ramai yang cuba Milagro Coffee Patawali ni dan mendapat khasiatnya.Banyak testimoni yang hasilnya positif dan mengembirakan.





Milagro Coffee Patawali sesuai di minum semua peringkat umur. Kopi ini juga mempunyai sijil halal jadi tak perlu ragu-ragu dan risau untuk mengamalkan Kopi pertama di dunia dan Malaysia yang berunsurkan ekstrak Patawali ini.





Untuk maklumat lanjut mengenai MILAGRO COFFEE PATAWALI - KOPI PATAWALI YANG PERTAMA DI DUNIA DAN DI MALAYSIA boleh hubungi :

03-50217401
012-3702676 - Puan Salmah

Facebook Page: Milagro Coffee Penawar Kencing Manis

Instagram: Milagro_Coffee

Laman Web: Milagro Coffee

Previous
Next Post »

5 komen disini

Click here for komen disini
30 May 2017 at 12:37 ×

ramai yang tak kenal lagi dgn patawali. Tapi, org dulu2 semua kenal

Reply
avatar
30 May 2017 at 16:10 ×

tak pernah cuba lagi kopi ni, nantilah pas raya cam tu ek

Reply
avatar
mrhanafi
admin
31 May 2017 at 17:39 ×

Saya tercari cari khasiat untuk kaum pria..

Kopi ini pasti best sebab gabungan kopi Arabica dan Robusta..

Saya peminat kopi

Reply
avatar
Cik Rose
admin
2 June 2017 at 00:57 ×

Dah pernah rasa kopi ni.. Tapi,agak pahit rasanya bagi Ros.

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment