HARUM MALAM MAKANAN TAMBAHAN UNTUK BAU BADAN LEBIH HARUM DAN SEGAR

Assalamualaikum...





4 tahun lepas salah seorang sahabat saya kenalkan saya dengan produk Harum Malam.Waktu tu saya tak pernah ambil apa-apa suplement dalaman .Saya percaya kalau kita jaga pemakanan kita , InsyaAllah sihat.Tapi bila usia semakin meningkat , saya rasa perlu juga untuk ada supplement sebagai membantu badan saya untuk kekal aktif dan bertenaga.Produk pertama yang terlintas di fikiran saya ialah Harum Malam memandang kan sahabat  saya sehingga sekarang masih menjadikan produk Harum Malam sebagai suplement.



KENAPA HARUM MALAM MENJADI PILIHAN 


Produk Harum Malam ni bukan nya produk baru.Dah ramai yang menggunakan Harum Malam dan setia dengan produk ni.Keberkesanan nya juga dah terbukti.Kalau tidak, tak la ramai yang masih setia mengambil Harum Malam. Setiap wanita berhak  mendapat kelebihan daripada produk Harum Malam ni.Awal-awal kemunculan produk Harum Malam ni, bila sebut je Harum Malam terus orang cuma fikir produk ni untuk wanita yang dah berkahwin menguatkan keinginan hubungan seksual je.Sebenarnya ada banyak lagi khasiat dan kelebihan jus Harum Malam ni.Salah satu nya ialah menghilang kan bau badan dan menyegarkan bau badan kita.Malah bukan orang dah kawen je yang boleh minum , anak dara pun boleh...


Dalam harum malam ni ada ekstrak rose dan sireh.Sedia maklum dua bahan ni memang sangat bagus untuk mereka yang mengalami masalah bau badan .Selain itu dibawah ni adalah senarai kelebihan Harum Malam yang patut setiap wanita tahu:-

Mengatasi masalah keputihan
menghilangkan kegatalan dan masalah bau di Miss V
Meningkatkan pengaliran darah yang membantu ransangan seksual
menghalang jangkitan kulat dan virus
menyubur dan merapatkan pintu rahim
mengempiskan perut buncit
mengawal berat badan
Membakar lemak yang berlebihan
membentuk punggung agar lebih montok
Membesar dan menegangkan payudara
anti penuaan dan mencantikan bentuk badan
Mengetatkan , menegangkan dan merapatkan otot rahim
memberi tenaga dan kecerdasan
membuang toksin di dalam badan
melawaskan sistem penghadaman
melancarkan perjalanan dan kitaran haid
membuang angin didalam badan



Kandungan Harum Malam

Demi memastikan keberkesanan dan kualiti Harum Malam, produk ini mengandungi bahan-bahan terpilih dan berkhasiat demi menjaga kualiti dan standart Harum malam yang dipercayai ramai.Terdapat 12 bahan semula jadi yang terdiri dari herba-herba  yang mempunyai khasiat yang sngat baik untuk dalaman wanita.Ianya terdiri daripada sireh, buah tin, kismis, madu, goji, limau purut ,Pueraria Mirifica , Kayu serapat  Buah Delima, manjakani dan juga Pueraria Lobata .



Semua bahan-bahan ni ada banyak kelebihan dan khasiat untuk tubuh badan kita dari hujung rambut sampai hujung kaki.Malah dalaman kita juga di jaga dan mendapat khasiat dari bahan-bahan ini.Harum Malam ni boleh juga diambil oleh anak dara. Wanita yang belum berkahwin dan bakal mendirikan rumahtangga pun masih sempat kalau nak amalkan Harum Malam ni sebagai persiapan awal.

Maklum saja lah bila dah berubah status kepada isteri ni badan cepat penat sebab gaya hidup berubah.Tu juga jadi punca kenapa wanita-wanita sekarang lambat mengandung.Sebab pemakanan dan gaya hidup.Dengan ada nya Harum mlam ni sebagai suplement dapat lah mengurangkan sedikit keletihan dan membantu dalaman kita untuk lebih mudah hamil..Apa lagi bila dah melahirkan anak nanti lagi mencabar dan Harum Malam sangat-sangat membantu korang terutamanya yang menyusukan bayi.

Pengalaman menggunakan Harum Malam


Saya suka dengan rasa Harum Malam ni yang ada rasa madu, buah tin dan kismis.Rasa buah delima tak kuat sangat.Walaupun ada sireh dan manjakani tapi ianya masih sedap untuk di minum.Selalunya bila datang haid kita akan rasa tak selesa dengan bau sendiri tapi bila amalkan minum harum malam ni memang badan tak berbau walaupun kita aktif berpeluh.Sepanjang haid pun tak de masalah senggugut dan saya dapat rasa haid saya agak lama sikit la lepas minum harum malam ni.

Saya minum 10 ml setiap pagi.Kalau boleh korang kena ambil 2 kali sehari (sebelum sarapan dan sebelum tidur) tapi saya ambil 10 ml sekali sehari.Kesan nya bergantung pada setiap orang.Ada yang 3 hari minum dah dapat rasa badan tu macam kuat berpeluh, bau badan hilang , rasa hilang sakit kepala.Ada juga yang 2 minggu minum baru dapat rasa kesan-kesan nya.

Yang paling penting sekali korang kena terus amalkan Harum Malam supaya keseluruhan khasiat nya tu dapat korang rasai.kalau kejap minum kejap tak minum memang lambat la nak dapat kesan baiknya.kena disiplin ok...

Peringatan juga bagi mereka yang Hamil, produk ini tak sesuai untuk wanita hamil.Sebab takut nanti nak bersalin tak buka jalan nya sebab minuman ni untuk merapatkan pintu rahim.


Harga Harum Malam


Produk ni dah bertahan selama 7 tahun di pasaran tapi masih mengekalkan harga yang mampu di miliki oleh pengguna.Orang kata kalah memebeli menang memakai.Dilihat dari khasiatnya yang banyak tu siapa sangka harga Harum Malam hanya serendah rm33 untuk semenanjung Malaysia dan Rm39 untuk Sabah dan Sarawak.

Untuk mengelak kan dari membeli produk tiruan korang boleh scan dulu  kod QR yang botol Harum Malam.Kat atas ni ada cara untuk Check sama ada produk tu tiruan atau pun yang original.

Untuk Maklumat Lanjut berkaitan produk dan promosi boleh la ke laman web  Millennial Gen Sdn Bhd  .

Company: Millennial Gen Sdn Bhd

Alamat: 11G, Jalan Keluli AL7/AL, Pusat Perniagaan Bukit Raja,
Section 7, 40000 Shah Alam, Selangor

HP: 010 404 2769

Office: 03 3358 5344


Facebook :

Instagram:



sekian..


Previous
Next Post »

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment