GAMBAR-GAMBAR PENGAMBARAN FILEM MUNAFIK 2

Assalamualaikum...


Bila saya tengok gambar-gambar pengambaran filem Munafik 2 yang di kongsi kru pengambaran dan pelakon-pelakon Munafik 2 saya rasa tak sabar nak tonton filem ni.Dijangka kan filem Munafik 2 akan ditayangkan tahun hadapan.Sekarang ni pengambaran sedang dijalan kan.Saya tengok diaorang ada buat pengambaran di ipoh..kat dalam Gua.Tak pasti pulak di mana ye.Walaupun saya orang perak tapi tak tahu gua apa tu..hahahah...Mahap le..Ada juga pengambaran di Kellie's Castle , Batu Gajah.Bila tengok dalam gambar nampak sram juga Kellie's Castle ni.



Filem Munafik yang ditayangkan tahun lepas memang pecah panggung sebab filem ni memang best .Tak de hantu yang melebih2 sangat macam filem seram lain. Ada unsur islamik yang di ketengah kan berkaitan sifat orang munafik.Dari jalan cerita sampai dialog dalam filem tu pun orang perkatakan...

Untuk Filem Munafik 2 ni saya cuma harap garapan nya pun lebih hebat.Lebih realistik. Saya memang tak suka bila saya tengok filem , masa tu saya terfikir "betul ke ada kejadian macam ni..." .Kalau terfikir je macam ni memang mood nak tonton tu jadi tak best .Walaupun filem tu bukan adaptasi dari filem sebenar dan hanya rekaan tapi biarlah realistik.

Korang nak tengok ke gambar-gambar pengambaran filem Munafik 2... Sumber: #munafik2


















Kalau tengok gambar-gambar yang di kongsi ni macam lebih banyak pengambaran dilakukan di waktu malam.EErrrmmm..Reram nya malam-malam dalam hutan buat pengambaran..Itu lah pengorbanan dan cabaran yang diaorang lalui untuk menghasilkan filem yang baagus..

Munafik 2 di bintangi ramai pelakon-pelakon terkenal dan  berpengalaman selain Syamsul yusuf sendiri sebagai pengarah .Antaranya Maya Karin, Nasir Bilal Khan , Dato Rahim Razali,Fauzi Nawawi ,Mawi,dan pelakon cilik Zara Sophia . Saya memang tak perasan dengan kehadiran adik Zara Sophia ni walaupun dikatakan dia sebenarnya dah berlakon banyak drama-drama sebelum ni.Mungkin lepas Munafik 2 ni nama adik Zara Sophia sebaris dengan pelakon cilik lain seperti Balqis dan Miasara, wafi dan yang lain-lain.


Agak-agak  filem apa yang bakal bersaing dengan Munafik 2 ni?

sekian..
Previous
Next Post »

4 komen disini

Click here for komen disini
paridah
admin
17 May 2017 at 15:29 ×

MESTI RAMAI YG MINAT NK TONTON NI

Reply
avatar
Khairunnisa'
admin
18 May 2017 at 09:01 ×

I've watched Munafik before, looking forward to watch the second one too. Looks interesting!

http://panphila.blogspot.my

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment