14 GAMBAR INI MEMBUKTIKAN ROZITA CHE WAN MEMANG CANTIK

Assalamualaikum...

Saya suka tengok orang yang cantik-cantik.Salah satu perkara yang paling cantik di dunia ni ialah Rozita Che wan.Dia cantik..kan?
Walaupun saya selalu nampak ada komen2 jahat yang sengaja nak bagi Che ta ni marah dengan mengkritik penampilan dia tapi bagi saya apa yang dia pakai membuatkan dia sangat cantik.
Mereka merasakan bila seorang wanita tu dah berusia bermakna dia  kena pakai kain batik, tudung awning , baju bunga besaq dari atas sampai bawah .hahaha..
Kebanyakan nya orang perempuan la yang suka mengkritik penampilan Che Ta ni..



Bagi saya pulak Che ta ni macam satu inspirasi untuk wanita-wanita lebih menjaga penampilan.
Kadang2 ada yang kritik  Che ta dah tua tak boleh bergaya macam anak dara umur 20.
salah tu..Semakin kita berusia  bermakna makin banyak la yang kita kena jaga terutamanya penampilan kita.

Dah tua2 ni kalau comot geli pulak orang nak dekat.Silap2 anak cucu pun tak selesa.


Bukan nak suruh tiru apa yang dia pakai . mel;ampau pulak kita yang biasa2 dok rumah ni nak pakai baju macam Che Ta ..cCma bila dia tunjuk yang dia boleh cantik walaupun dah berusia , kenapa kita tak boleh .Walaupun pakaian kita hari2 adalah seluar  jeans dan t shirt , tapi kita tengok la cara dia padan kan pakaian dia..
Cara dia gayakan handbeg dia dengan pakaian dia.
Perasan tak kalau dia nak keluar santai2 dengan anak2 dia tak de pun dia bawak beg macam mak datin tu.Dia bawak beg galas yang biasa je.
Benda2 macam tu la yang kita nak ikut..


Yang penting kita ambil la yang positif..Semangat dia mencari rezeki, usahanya dalam mengembangkan perniagaan nya, cara dia menguruskan anak-anaknya..dan cara dia menjaga penampilan dirinya..
Itu lah perkara yang membuatkan wanita bernama Rozita Che Wan ni sangat disenangi oleh ramai orang.





Cara Che Ta melayan anak-anaknya sering menjadi perhatian orag ramai.Ada yang kata caranya tak betul dan terlalu memanjakan anak-anak nya.
Bagi saya semua ibu bapa ada cara sendiri mendidik anak-anak asalkan anak2 tahu apa yang betul dan yang salah.

Kalau ada salah yang anak -anak Che Ta buat itu sebagai proses pembelajaran untuk mereka.Sama je macam anak-anak kita juga. Anak kita pun bukan lahir-lahir terus pandai semua benda..Tak perlu la kita salah kan Ibu nya.



Berbagai cabaran hidup ditempuhi wanita ni.Lagi-lagi2 seagai seorang  public figure yang dikenali ramai.
Setiap tindak tanduk nya menjadi pertikaian dan perhatian .
Bayangkan macam mana dia menghadapi semuanya .?kalau kita di tempat dia apa 
apa yang kita rasa.



Dia tak minta di puja cuma kita ni sebagai manusia perlu lah ada sikap menghormati orang lain..
Hormat dan memuja tak sama tau.
Kita yang bukan selebriti ni pun kalau kawan-kawan bercakap kasar tak hormat diri dan perasaan kita pun kita marah..Itu cuma 4,5 orang yang mengata.Bayang kan kalau dari 2 juta pengikut , 1 juta mengecam kita.Boleh tak kita hadapi perkara tu?



Gambar yang paling  menyerlahkan kewanitaan Che Ta..Sangat sempurna.
Nampak macam seksi tapi sebenarnya dia cantik..bukan seksi..
Perfect!




Gabar mana satu yang menyerlahkan kecantikan Che Ta?

sekian..

Previous
Next Post »

3 komen disini

Click here for komen disini
dear anies
admin
19 May 2017 at 17:05 ×

org sedia cantik pakai apa je mmg cantik kn brg mahal lg bertambah cantik ;-)

Reply
avatar
aryan azra
admin
19 May 2017 at 17:10 ×

che ta memang cantik, pandai jaga badan, sepatutnya kita2 ni pun ikut macam dia jaga badan juga. tak perlu yang mahal atau berjenamakan cukup sekadar tak comotlah.

Reply
avatar
19 May 2017 at 18:03 ×

Dia memang cantik dah ...Kita tak mungkin boleh cantik cam dia ... Cuma kita boleh untuk cantik dan kemas,jangan ler selekeh, yang penting patuh syariat... Kesihatan pun kena jaga jugak ...

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment