Skip to main content

TESTIMONI PENGGUNA KRIM PEMUTIH CINDO WHITE

Assalamualaikum....

TESTIMONI PENGGUNA KRIM PEMUTIH CINDO WHITE Sejak saya kecil lagi , saya ni memang dah sedia berkulit gelap..Naik sekolah menengah tu warna kulit ni asyik la jadi bahan ejekan kawan-kawan..Kalau kawan-kawan tu kita faham la.Ada masa-masa bodoh diaorang tu...Ni cikgu pun sama.Suka jadikan kulit gelapsaya ni sebagai bahan lawak..Dah tentu la kecik hati.Tambah kecik hati sekor pun tak de minta maaf .Apa ingat saya ni baik hati sangat ke nak maafkan orang macam tu je..Tak kira la kau cikgu ke, kawan baik ke, kau minta baru  makcik bagi..So masing2 faham sendiri   la apa yang perlu dibuat.



Untuk mengubat kekecewaan tu bila dah habis sekolah saya pastikan kulit saya ni cerah.Tak de la sekarang putih sangat pun..tapi tak la gelap macam dulu.Selain muka, kulit tangan dan kaki pun kena la nampak cerah..Tapi agak susah nak samakan warna cerah kulit muka dengan kulit tangan ni..Betul tak??Tapi sekarang ni saya dah jumpa lotion yang boleh putihkan kulit ..Sekarang saya amalkan menyapu Lotion Cindo White yang sangat berkesan untuk cerahkan kulit saya ni.



Agak teruja juga la masa Cindo White ni belum ada dalam genggaman.Saya tengok testimoni di facebook ramai yang berjaya dapatkan kulit tangan dan kaki yang cerah dengan penggunaan yang konsisten.Ada yang amalkan setiap hari dengan sapu 3-4 kali , dah dapat kesan cerah nya dalam masa seminggu.Ada yang sapu cuma sekali sehari,dan kesan cerahnya dalam 2 minggu.Wahh!!teruja sangat tau..

Pengalaman Menggunakan Krim pemutih Cindo White

Produk Cindo White ni  dalam betuk krim berwarna putih.Ada biji2 kuning tu..saya pun tak pasti apa tu.Tapi bahan-bahan yang terkandung dalam krim ni adalah berasaskan buah.Beratnya 100g.Harga nya cuma rm69 sahaja.

Sebelum menggunakan Cindo White..walaupun bergambar tempat cerah ada lampu tapi tetap gelap.

Krim ni bukan  pemutih kulit yang pakai2 terus putih.Ini bukan krim yang macam tu.Jadi kalau korang pakai Cindo White ni kesan cerah pada kulit tu akan kekal selamanya.Nanti bila dah cerah macam yang korang nak boleh la stop pakai...atau boleh jarak-jarak kan pemakaian nya.Buat masa ni saya gunakan dia sekali sehari saja.Sapu sebelum tidur je..Tak boleh nak apply selalu sebab saya ni suri rumah.kalau korang wanita yang bekerja mungkin boleh sapu 3-4 kali sehari selepas solat.

krim ni sejuk je..tak melekit dan sesuai untuk semua jenis kulit.Saya juga sapu pada anak-anak.kalau dah ibu nya kulit gelap ingat anak2 akan putih melepak ke??sebab tu saya bagi anak-anak pakai juga.Setakat ni memang diaorang pakai pun ok, tak de gatal-gatal atau kesan buruk pada kulit.

Selepas 10 hari menggunakan Cindo White..

Selepas  10 hari saya dan anak-anak guna krim ini , antara kesan2 yang jelas saya nampak ialah:

-Mencerahkan kulit
-melembabkan kulit
-melembutkan kulit dan tapak tangan 
-membuang sel kulit mati
-menghilangkan kesan-kesan hitam pada siku dan lutut
-mengharumkan kulit 

selepas 10 hari...


Apa yang paling mengembirakan saya kesan cerah pada kulit saya ni memang ketara jelas.Untuk 10 hari ni saya pakai di siku, lutut, dan sebelah tangan je.kalau korang tengok tangan saya ni sebelah kiri memang lebih cerah dan lebih lembab dari tangan kanan..Nampak tak?
Saja saya pakai sebelah tangan sebab pakai macam ni baru boleh jelas nampak bezanya tu.

selepas 3 minggu menggunakan Cindo White.

Saya rasa bertuah sangat menjadi antara yang terawal untuk cuba produk ni.Saya memang akan recommend kan produk ni pada kawan-kawan saya .Sebab saya dah cuba sendiri dan memang berkesan.Bukan gebang2 kosong punya produk ni..Alhamdulillah dan iInsyaAllah...Saya harap produk ni dapat membantu ramai mereka2 yang berkulit gelap macam saya ni.

Kalau korang berminat nak memiliki lotion Cindo White ni atau nak menjadi pengedar nya korang boleh tengok sini..:=


whatsapp/tel: 0189127233

facebook page : Cindo White




sekian..

Comments

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …