DAH JANJI NAK KAHWIN TAPI KAU NAK LARI YE??RASAKAN....

Assalamualaikum...

Orang perempuan ni kalau  sekali kau dah janji macam-macam lepas tu dengan senang hati kau mungkir janji memang kau kena bersedia la dengan apa2 kemungkinan.Lagi-lagi zaman sekarang ni orang perempuan berani buat apa je.Palaing bahaya sekali bila janji bab kahwin.Hahhaha..Tapi sepatutnya si lelaki kalau tak mahu kahwin jangan la dimainkan perasaan perempuan tu...



Seperti yang berlaku di China seorang pengantin perempuan mengheret pasangan nya ke jalan raya gara-gara si lelaki tidak muncul dihari perkahwinan mereka.Dengan berpakaian pengantin dan solekan di wajah pengantin perempuan mengikat tangan dan mengheret lelaki yang dikatakan sebagai bakal suaminya itu ke jalan raya yang menjadi tumpuan orang ramai



Menurut apa yang dilaporkan  pengantin lelaki telah hilang pada hari bersejarah pasangan itu membuatkan pengantin perempuan keluar mencari lelaki tersebut. Tidak diketahui punca mengapa pengantin lelaki telah menghilangkan diri sedangkan tarikh dan masa sudah ditetapkan dan dipersetujui kedua pihak.



Nampaknya pengantin lelaki sepatutnya lebih bijak menyembunyikan diri sehingga mudah dikesan dan ditangkap oleh pengantin perempuan.Akibatnya dia diikat dan diheret ke jalan raya.Orang ramai yang menyaksikan kejadian tersebut turut memujuk pengantin lelaki supaya berkahwin.

Lelaki tersebut dilihat hanya bertahan ketika dirinya diheret dan ditarik oleh pengantin perempuan.



 Video tersebut menjadi viral di China .Namun ada yang berpendapat perkara tersebut hanya lakonan untuk mempromosikan produk tertentu dan ada juga yang berpendapat ianya hanya pertunjukan .Pendapat korang macam mana??

sekian..

Previous
Next Post »

13 komen disini

Click here for komen disini
1 March 2017 at 15:36 ×

hahahaha kalau saya jadi laki ni pun tak mau kawen dengan perempuan tu.. Gila ganas hahahaa

Reply
avatar
Nadia Nurul
admin
1 March 2017 at 15:42 ×

kejamnya....adoi la

Reply
avatar
Noor Azlan
admin
1 March 2017 at 16:01 ×

Hahahahaha... Nasib badan lah.... Lepas tu kan "Malam ni malam pertama kau nak lari mana?" Haha...

Reply
avatar
Sheila Adziz
admin
1 March 2017 at 16:09 ×

hehe... takut tengok...

Reply
avatar
LYAfrina
admin
1 March 2017 at 16:10 ×

Hahahha..
Mcm2... Ni lah padahnya...
Lg2 bab kawen.. Huhu..
Nk kesian k nak gelak xtau la😅

Reply
avatar
1 March 2017 at 16:44 ×

Fuuhhh ganas nya haha... lebih baik jangan cuba2 janji kalau tak mampu nak tepati hoho...

Jemput baca Kerja dari rumah dengan ilancee :) tq kak

Reply
avatar
1 March 2017 at 16:51 ×

kalau betul2 padan la muke lelaki tuh...
sapa suruh cari pasal... ingat hati perempuan ni apa

Reply
avatar
paridah
admin
1 March 2017 at 18:40 ×

Kalau dah janji kenalah tepati...tapi mpk mcm wayang je tu

Reply
avatar
Asha Lya
admin
1 March 2017 at 19:59 ×

Mcm lakonan je tu hih..apa2 pun janji tetap jnji memg kena tunaikan

Reply
avatar
2 March 2017 at 09:08 ×

kalau buat kat malaysia ni,
jd lain lak.huhu

Reply
avatar
2 March 2017 at 12:20 ×

ganas betul. rasakan.

Reply
avatar
2 March 2017 at 17:12 ×

Kalau betul kejadian ni, memang kejam sungguh laaa....

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment