Advertisement

DAH JANJI NAK KAHWIN TAPI KAU NAK LARI YE??RASAKAN....

Assalamualaikum...

Orang perempuan ni kalau  sekali kau dah janji macam-macam lepas tu dengan senang hati kau mungkir janji memang kau kena bersedia la dengan apa2 kemungkinan.Lagi-lagi zaman sekarang ni orang perempuan berani buat apa je.Palaing bahaya sekali bila janji bab kahwin.Hahhaha..Tapi sepatutnya si lelaki kalau tak mahu kahwin jangan la dimainkan perasaan perempuan tu...



Seperti yang berlaku di China seorang pengantin perempuan mengheret pasangan nya ke jalan raya gara-gara si lelaki tidak muncul dihari perkahwinan mereka.Dengan berpakaian pengantin dan solekan di wajah pengantin perempuan mengikat tangan dan mengheret lelaki yang dikatakan sebagai bakal suaminya itu ke jalan raya yang menjadi tumpuan orang ramai



Menurut apa yang dilaporkan  pengantin lelaki telah hilang pada hari bersejarah pasangan itu membuatkan pengantin perempuan keluar mencari lelaki tersebut. Tidak diketahui punca mengapa pengantin lelaki telah menghilangkan diri sedangkan tarikh dan masa sudah ditetapkan dan dipersetujui kedua pihak.



Nampaknya pengantin lelaki sepatutnya lebih bijak menyembunyikan diri sehingga mudah dikesan dan ditangkap oleh pengantin perempuan.Akibatnya dia diikat dan diheret ke jalan raya.Orang ramai yang menyaksikan kejadian tersebut turut memujuk pengantin lelaki supaya berkahwin.

Lelaki tersebut dilihat hanya bertahan ketika dirinya diheret dan ditarik oleh pengantin perempuan.



 Video tersebut menjadi viral di China .Namun ada yang berpendapat perkara tersebut hanya lakonan untuk mempromosikan produk tertentu dan ada juga yang berpendapat ianya hanya pertunjukan .Pendapat korang macam mana??

sekian..

Catat Komen

13 Ulasan

  1. hahahaha kalau saya jadi laki ni pun tak mau kawen dengan perempuan tu.. Gila ganas hahahaa

    BalasPadam
  2. Hahahahaha... Nasib badan lah.... Lepas tu kan "Malam ni malam pertama kau nak lari mana?" Haha...

    BalasPadam
  3. Hahahha..
    Mcm2... Ni lah padahnya...
    Lg2 bab kawen.. Huhu..
    Nk kesian k nak gelak xtau la­čśů

    BalasPadam
  4. Fuuhhh ganas nya haha... lebih baik jangan cuba2 janji kalau tak mampu nak tepati hoho...

    Jemput baca Kerja dari rumah dengan ilancee :) tq kak

    BalasPadam
  5. kalau betul2 padan la muke lelaki tuh...
    sapa suruh cari pasal... ingat hati perempuan ni apa

    BalasPadam
  6. Kalau dah janji kenalah tepati...tapi mpk mcm wayang je tu

    BalasPadam
  7. Mcm lakonan je tu hih..apa2 pun janji tetap jnji memg kena tunaikan

    BalasPadam
  8. kalau buat kat malaysia ni,
    jd lain lak.huhu

    BalasPadam
  9. Kalau betul kejadian ni, memang kejam sungguh laaa....

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)