Friday, 13 January 2017

GAMBAR MAJLIS AKAD NIKAH MIA AHMAD DAN IZHAM TARMIZI

Assalamualaikum...

Hari ni berlangsung majlis akad nikah pelakon Mia Ahmad dan pemain bolasepak Izham Tarmizi.Aduh hai..saya suka tengok pasangan ni masa dalam rancangan Melodi beberapa minggu lepas.Nampak sepadan diaorang ni.Tu pertama kali saya nampak gambar diaorang bersama.

Majlis akad nikah diaorang ni juga ada disiarkan di  tonton.my secara HD ekslusif tau jam 9.50 pagi tadi.Majlis resepsi yang akan diadakan malam esok juga  ada di siarkan di tonton.my.Boleh la kalau korang nak tengok.

Majlis akad nikah diaorang ni berlangsung di Taiping Golf & Country Resort.Cantik betul tempat ni.

Bagi yang tak dapat tengok meh jamu mata dengan gambar-gambar akad nikah mereka .










































Photographer by @project2pi




Tahniah untuk Mia Ahmad dan Izham..Selamat pengantin Baru..


sekian...

7 comments:

  1. TAHNIAH KPD PASANGAN PENGANTIK YG CANTIK SEPADAN

    ReplyDelete
  2. Org dah cantik disolek sikit aje pun dah tambah terserlah cantiknya Dee
    Pakai warna putih nampak bersih sweet sangat kan:)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...cantik sangat.. :)
    Moga hubungan ini hingga ke syurga..amin.

    ReplyDelete
  4. Alahai cantiknya pengantin...
    Tempat pun cantik, tambahlah gilang gemilangnya ye DR. Rezeki orang berada makcik...

    ReplyDelete
  5. ni mia pelakon tu ke? semoga berbahagia

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah...
    cantik la lokasi pnikahan ni

    ReplyDelete
  7. Suami dia ni nampak cool n steady je. hehehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();