Skip to main content

ALAT SULIT DAH ELOK SEMPURNA TAPI NAK YANG BERDURI PULAK...

Assalamualaikum..



Sebagai seorang manusia saya sendiri tak paham kenapa ada manusia yang tak pernah cukup dan puas dengan apa yang Allah dah ciptakan pada dirinya.Baru-baru ni saya perhatikan kerap sangat satu iklan produk untuk alat sulit lelaki melintas di facebook saya.

Selalu sangat dah kita tengok iklan ubat kuat, minyak itu dan ini tapi kali ni lain sikit.Produk tu namanya kondom berduri..Kondom tapi dia ada macam duri2 kat luarnya.

Bukahkah alat macam tu akan menyiksa dan menyakitkan wanita. ? Tidak kah lelaki-lelaki sekarang yakin dengan apa yang mereka ada..Kenapa nak guna alat bantuan?

Allah dah ciptakan alat sulit korang tu elok dah..tak de berduri-duri pun..kenapa tak puas hati dengan bentuk nya,.Kenapa nak kena ubah?Betul ke orang perempuan suka yang berduri-duri tu?Giler kah perempuan tu?atau orang lelaki ni saja yang suka berangan konon nya perempuan suka benda macam ni padahal tak suka pun..

fikir-fikir kan lah...


sekian..


Comments

  1. Kelakar lah pulak. Pelik pun ye.mkn yg pelik2 otak pun jadi pelik..

    ReplyDelete
  2. Adeh memang x da otak org yg cipta benda x senonoh ni

    ReplyDelete
  3. huh, macam2 lah orang buat produk pun

    ReplyDelete
  4. Allahuakhbar..ade jgk alat mcm ni..hurmm

    ReplyDelete
  5. Cikna pun prsn jgk bnyk mende ni kat FB, rasanya duri2 tu xsakit SBB dia buat Dr getahkn...

    ReplyDelete
  6. benda tu getah je..bkn sakit pun..bagus untuk yg suka kelainan..mengeratkan hubungan...belom try belom tahu ..jgn tau nk kondem org je..

    ReplyDelete
  7. benda tu getah je..bkn sakit pun..bagus untuk yg suka kelainan..mengeratkan hubungan...belom try belom tahu ..jgn tau nk kondem org je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka hati aku la nk kondem ke apa..kau ni mesti biasa masuk kan benda macam2 dalam poen kau kan??

      Delete
  8. tk sakit sis. getak yg embut dan tk menyakitkan.

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …