Skip to main content

ALAT SULIT DAH ELOK SEMPURNA TAPI NAK YANG BERDURI PULAK...

Assalamualaikum..



Sebagai seorang manusia saya sendiri tak paham kenapa ada manusia yang tak pernah cukup dan puas dengan apa yang Allah dah ciptakan pada dirinya.Baru-baru ni saya perhatikan kerap sangat satu iklan produk untuk alat sulit lelaki melintas di facebook saya.

Selalu sangat dah kita tengok iklan ubat kuat, minyak itu dan ini tapi kali ni lain sikit.Produk tu namanya kondom berduri..Kondom tapi dia ada macam duri2 kat luarnya.

Bukahkah alat macam tu akan menyiksa dan menyakitkan wanita. ? Tidak kah lelaki-lelaki sekarang yakin dengan apa yang mereka ada..Kenapa nak guna alat bantuan?

Allah dah ciptakan alat sulit korang tu elok dah..tak de berduri-duri pun..kenapa tak puas hati dengan bentuk nya,.Kenapa nak kena ubah?Betul ke orang perempuan suka yang berduri-duri tu?Giler kah perempuan tu?atau orang lelaki ni saja yang suka berangan konon nya perempuan suka benda macam ni padahal tak suka pun..

fikir-fikir kan lah...


sekian..


Comments

  1. Kelakar lah pulak. Pelik pun ye.mkn yg pelik2 otak pun jadi pelik..

    ReplyDelete
  2. Adeh memang x da otak org yg cipta benda x senonoh ni

    ReplyDelete
  3. huh, macam2 lah orang buat produk pun

    ReplyDelete
  4. Allahuakhbar..ade jgk alat mcm ni..hurmm

    ReplyDelete
  5. Cikna pun prsn jgk bnyk mende ni kat FB, rasanya duri2 tu xsakit SBB dia buat Dr getahkn...

    ReplyDelete
  6. benda tu getah je..bkn sakit pun..bagus untuk yg suka kelainan..mengeratkan hubungan...belom try belom tahu ..jgn tau nk kondem org je..

    ReplyDelete
  7. benda tu getah je..bkn sakit pun..bagus untuk yg suka kelainan..mengeratkan hubungan...belom try belom tahu ..jgn tau nk kondem org je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka hati aku la nk kondem ke apa..kau ni mesti biasa masuk kan benda macam2 dalam poen kau kan??

      Delete
  8. tk sakit sis. getak yg embut dan tk menyakitkan.

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …