Tuesday, 3 January 2017

ALAT SULIT DAH ELOK SEMPURNA TAPI NAK YANG BERDURI PULAK...

Assalamualaikum..



Sebagai seorang manusia saya sendiri tak paham kenapa ada manusia yang tak pernah cukup dan puas dengan apa yang Allah dah ciptakan pada dirinya.Baru-baru ni saya perhatikan kerap sangat satu iklan produk untuk alat sulit lelaki melintas di facebook saya.

Selalu sangat dah kita tengok iklan ubat kuat, minyak itu dan ini tapi kali ni lain sikit.Produk tu namanya kondom berduri..Kondom tapi dia ada macam duri2 kat luarnya.

Bukahkah alat macam tu akan menyiksa dan menyakitkan wanita. ? Tidak kah lelaki-lelaki sekarang yakin dengan apa yang mereka ada..Kenapa nak guna alat bantuan?

Allah dah ciptakan alat sulit korang tu elok dah..tak de berduri-duri pun..kenapa tak puas hati dengan bentuk nya,.Kenapa nak kena ubah?Betul ke orang perempuan suka yang berduri-duri tu?Giler kah perempuan tu?atau orang lelaki ni saja yang suka berangan konon nya perempuan suka benda macam ni padahal tak suka pun..

fikir-fikir kan lah...


sekian..


9 comments:

  1. Kelakar lah pulak. Pelik pun ye.mkn yg pelik2 otak pun jadi pelik..

    ReplyDelete
  2. Adeh memang x da otak org yg cipta benda x senonoh ni

    ReplyDelete
  3. huh, macam2 lah orang buat produk pun

    ReplyDelete
  4. Allahuakhbar..ade jgk alat mcm ni..hurmm

    ReplyDelete
  5. Cikna pun prsn jgk bnyk mende ni kat FB, rasanya duri2 tu xsakit SBB dia buat Dr getahkn...

    ReplyDelete
  6. benda tu getah je..bkn sakit pun..bagus untuk yg suka kelainan..mengeratkan hubungan...belom try belom tahu ..jgn tau nk kondem org je..

    ReplyDelete
  7. benda tu getah je..bkn sakit pun..bagus untuk yg suka kelainan..mengeratkan hubungan...belom try belom tahu ..jgn tau nk kondem org je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka hati aku la nk kondem ke apa..kau ni mesti biasa masuk kan benda macam2 dalam poen kau kan??

      Delete
  8. tk sakit sis. getak yg embut dan tk menyakitkan.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();