Skip to main content

TESTIMONI SELEPAS 10 HARI MENGGUNAKAN SECRET CORREA

Asslamualaikum..



Dalam banyak-banyak bahagian badan saya ni saya kurang puas hati dengan lengan saya ni.Bukan nak mempertikaikan apa yang Allah beri ye..Tapi lengan saya ni besar sebab saya yang kuat makan..Tak jaga apa yang Allah bagi ni dengan baik selama ni. Asyik makan je sampai lengan jadi besar.Korang pun yang gemuk-gemuk tu jangan fikir kalau korang benci dengan badan gemuk korang tu tanda nak pertikaikan apa yang Allah bagi.Sebenarnya Allah bagi elok tubuh badan kita ni.Tapi kita sendiri yang merosak kan nya..Faham??..So apa lagi..Berubah la..Jaga baik-baik apa yang Allah dah beri pinjam pada kita.



Oleh sebab lengan saya ni besar saya rasa dah tiba masanya saya guna cara paling halus untuk mengyingkirkan lemak dibahagian lengan ni.Selama ni workout pun bahagian lain je yang mengecik.Sebab itu saya pilih Secret Correa yang boleh membuang lemak dibahagian-bahagian tertentu.



Wah!!menarik ni sebab kita ni kadang2 bukan kita benci keseluruhan bentuk badan kita tapi ada sesetengah bahagian tu yang macam agak degil nak dibentuk. Contoh nya korang dah kurus, dah langsing tapi muka pulak tembam. Dengan Secret Correa ni korang boleh sapu dibahagian dagu dan pipi untuk menyingkirkan lemak dibahagian tersebut.Kalau korang bersalin secara pembedahan pun boleh sapu sebab losyen ni tak panas..dia sejuk je..jadi jangan risau ye..boleh sapu kat perut.



Saya nak cerita kan pengalaman saya menggunakan Secret Correa ni .Paling best lotion ni sangat sejuk .Dia tak panas tapi rasa berangin je..Macam korang makan gula-gula berangin tu..Picit sikit kat tangan dan kemudian sapu la kat tempat yang korang nak.

Kalau ikut arahan pada botol ni dia kata sapu 1-2 kali sehari..Tapi saya ni dok rumah bukan nak kemana pun.Jadi saya sapu 4-5 kali sehari.Lagipun saya nak nampak kesan nya lebih cepat.Tiap kali lepas solat tu sapu la kat lengan.Gosok kuat2..kalau nak sapu kat perut sapu la , nak sapu kat peha pun boleh. Ada cara urut dia tau..Nanti kalau korang dapatkan lotion ni dia akan ajar macam mana cara urut untuk dapatkan kesan yang lebih cepat.

Selepas 5 hari guna..Jeng..Jeng..jeng..... nampak tak bezanya .



Awal-awal hari tu 12 cm tau ..hari ke 5 terus angka berkurangan menuju ke  11 cm.

saya stop guna kat lengan masa hari ke 10.Hari ni saya ukur lagi untuk check kalau-kalau lengan jadi besar semula... tapi 10 cm macam yang saya nak..Suka sangat tau..❤



Sejak 2 hari lepas saya dah mula sapu kat bahagian dagu dan pipi..Nak bagi nampak runcing sikit.Tapi ni cuba-cuba je dulu sebab sapu kat wajah ni saya risau jugak.dah la muka ada satu ni je...hahah.Tapi setakat ni 2 hari sapu memang tak de la naik jerawat ke, bintik-bintik merah ke..Tunggu lagi sebulan tengok ada beza tak kat wajah saya tau..Untuk sapuan di wajah ni nanti saya cerita  lain bila cukup sebulan guna..ok.



Korang yang nak dapatkan Secret Correa ni boleh pergi ke instagram @bengkungmodencesarean. Beli dari dia nanti dia akan bagi la tips nak buat urutan supaya kesan nya lebih cepat korang dapat.

SECRET CORREA

WHATSAPP: 014 837 1485

FACEBOOK: Bengkung Moden Ceaseran

INSTAGRAM; bengkungmodencesarean


sekian..




Comments

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …