Wednesday, 7 December 2016

PANDUAN 15 KOMBINASI WARNA YANG SETIAP WANITA PERLU TAHU

Assalamualaikum..



Sebagai seorang wanita agak sukar bagi kita untuk memilih warna pakaian bersesuaian agar saling berpadanan. kadang kala ianya menyukarkan hingga membazirkan masa kita sahaja. Memilih seluar bukan sahaja mengikut keselesaan malah ianya juga perlu sesuai dengan apa baju yang kita akan pakai.Hari ni saya nak kongsikan dengan korang tips yang saya dapat dari Brightsite tentang panduan memadankan warna pakaian.

























Mudah kan?? Lepas ni tak de masalah lagi nak suai padan kan warna pakaian. Maklum la..kita ni bukan takat nak pilih warna baju dan eluar je..Tapi warna tudung pun kena piih betul2..Takut nanti jadi badut pulak..hehehe...

sekian..

6 comments:

  1. menarik..saya selalu ada masalah ni..blh simpan buat rujukan nti..

    ReplyDelete
  2. cantiknya gabungan2 color tuh... trs rasa nk bt idea baju raya thn dpn lah

    ReplyDelete
  3. wahhh suka tengok gabungan colour tu..memang sesuai. tetiba rasa nak beli baju baru hahha

    ReplyDelete
  4. nice sharing... mmg nampak padanan tu sesuai..

    ReplyDelete
  5. Nak kena simpan link ni. Sangat membantu untuk suai padan. Lagi satu tips saya dapat dari akwan. Nak tahu kita ni sesuai dengan tona panas atau tona sejuk, letak kain berwarna kuning dan jadikan tudung kejap. Pastikan muka takda mekap. Jika muka kita bertambah kusam, itu maksudnya kulit kita sesuai dengan tonas sejuk. Kalau nampak ceria/cantik maksudnya kulit kita sesuai dengan tona panas.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();