Skip to main content

INI YANG BERLAKU SELEPAS SEMINGGU MENGGUNAKAN MNK MAGIQUE SKINZ BOOSTER SPRAY

Assalamualaikum..


Kalau ditanya apa petua kulit wajah yang cantik , cara cantik kan kulit wajah , atau petua hilangkan kedut dan jeragat ,ada beratus-ratus petua.Tampal timun la, tampal tomato la..Tapi berapa orang yang sanggup hari-hari beli tomato , beli timun , potong dan tampal kat muka sambil terbaring 2-3 puluh minit sehari?Kalau nak amalkan petua macam tu kena buat seminggu 3, 4 kali tau.Mana nak jadi kalau amalkan sebulan atau seminggu sekali. Tak sanggup saya nak buang masa bersama tomato dan timun sehari hampir 30 minit.

Disebabkan tak nak buang masa, saya guna MNK MAGIQUE SKINZ . cuma spray je ke wajah dan buat urutan sikit  disekeling wajah untuk hasil yang lebih mengkagumkan.Hari ni saya nak ceritakan pengalaman dan  testimoni selepas seminggu saya menggunakan  MNK MAGIQUE SKINZ .


MNK MAGIQUE SKINZ ini bukan lah serum atau toner macam yang biasa kita guna tu. MNK MAGIQUE SKINZ adalah booster spray yang mampu merawat kulit dan memperbaiki kulit kita .Selalunya kita guna 1 set skin care untuk kulit kita kan?? Tapi  yang ni cuma kita guna 1 botol Booster spray ni je..Itu lah yang istimewanya MNK MAGIQUE SKINZ ini.Tapi tak payah la sampai nak buang set skincare korang tu ye..Guna je la..Tapi dalam masa yang sama guna juga booster spray ni .Orang kata macam makanan tambahan la untuk kulit kita ni.

tompak hitam tu ada sejak lahir..korang jangan macam2 dengan akak ye.. 

Booster Spray ni dalam bentuk cecair.Sedap je bau nya.Saya try sembur kat tangan.Nampak gambar atas tu ..Warna nya jernih dan dia tak terus kering . Dalam 2-3 minit baru dia meresap perlahan-lahan ke kulit kita. Cara saya guna ,  saya spray kemudian buat urutan sikit kat muka.Boleh tengok video cara urutan tu kat Laman web  MNK MAGIQUE SKINZ .Cara urutan nya tak susah..Saya buat sambil berjalan je..hahhaah...Cuma tekan-tekan  sekeliling mata dan dahi ,. lepas tu tolak bahagian bawah pipi keatas dan tap-tap sikit bawah dagu untuk hilangkan dagu berlapis.Urutan tu juga mampu mengecilkan wajah kita selain menghilangkan lebam bawah mata.


Guna cuma 2 kali sahaja sehari.Saya spray sebelum tidur dan waktu pagi.Sekali spray terus hilang mengantuk..hahahah..Sebenarnya ada banyak kelebihan kalau guna MNK MAGIQUE SKINZ .Tapi setakat saya dah guna seminggu ni saya perhatikan kulit saya jadi sekata warnanya.Jerawat kecil-kecil pun dah kurang dan kulit saya tak kering.Selalu nak makeup mesti macam ada kesan kulit mengelupas.tapi lepas amalkan MNK MAGIQUE SKINZ ni tak de lagi kulit kering yang mengelupas tu.Selamba je keluar tak pakai bedak. Saya baca kat laman web MNK MAGIQUE SKINZ ada disenaraikan kebaikan menggunakan booster spray ni..

KEBAIKAN MENGGUNAKAN MNK MAGIQUE SKINZ

 ~Mencerahkan dan menjadikan kulit berseri
 ~Menjadikan kulit bersinar-sinar
 ~Mengecilkan liang pori di wajah
 ~Menyekatakan warna kulit
 ~Menghilangkan garis halus dan kedutan dengan ketara
 ~Membekalkan kelembapan kulit sehingga 48 jam
 ~Menghilang dan merawat pigmentasi secara kekal tanpa pengelupasan
 ~Merawat masalah jerawat pasir, jerawat radang dan jerawat batu dari dalam. Jerawat kecut dalam kurang 24 jam
 ~Menjadikan mekap bertahan lebih lama di wajah (spray sebelum mekap)
 ~Menganjal & menghaluskan struktur kulit

Kehebatan tambahan BOOSTER SPRAY MNK MAGIQUE SKINZ
 ~Merawat masalah kantung mata (eyebag) dan mata panda (panda eyes)
 ~Mengurangkan ‘double chin’
 ~Menjadikan bentuk wajah lebih V shape
 ~Menjadikan kulit wajah kelihatan 10 tahun lebih muda dari usia sebenar
 ~Merawat masalah siku dan kepala lutut kering, kasar dan kehitaman
 ~Merawat masalah tumit kaki merekah dengan membaharui kembali sel2 kulit
 ~Merawat keradangan kulit, ekzema dan kulit sensitif
 ~Merawat masalah selulit (orange peel) yang memalukan
 ~Memudarkan parut jerawat, luka dan kemalangan
 ~Menjadikan bibir kemerahan, lembut, lembap dan mungil

*MNK MAGIQUE SKINZ boleh digunakan oleh ibu mengandung.Untuk ibu yang menyusukan anak boleh sempur di paudara untuk menganjalkan dan menegangkan payudara  


Wah..banyak lagi rupanya kebaikan yang akan saya dapat kalau saya terus menggunakan MNK MAGIQUE SKINZ ni..Paling saya suka ianya mampu menghilangkan garis dan kedutan.Maklum la..saya ni bukan muda lagi..tahun depan dah masuk 37 pun.Umur macam ni la senang jeragat dan kedutan muncul. Jangan biarkan tua mengatasi kita.Hahahah..Yang adik-adik tu pun jangan biar tua sebelum waktunya..kena jaga-jaga jugak tau..



Bagi korang yang bersolek untuk  ke tempat kerja atau nak keluar , sebelum bersolek tu sembur dulu MNK MAGIQUE SKINZ ni sebab makeup korang akan tahan lebih lama dan buat wajah korang lebih glowing.Saya dah try dan memang akan buat makeup korang lebih cantik.Tak payah makeup tebal dah.Spray lepas tu pakai bedak dan lipstik je.Tunggu tengahari sikit tengok makeup korang.Makin berseri.. :D


Sekarang MNK MAGIQUE SKINZ ada harga promosi.Jadi korang yang nak cuba-cuba menjimatkan kos untuk penjagaan kulit wajah boleh la dapatkan sementara ada harga promosi ni.Kenapa saya kata jimat sebab dengan sebotol Booster spray ni akan menggantikan toner, serum dan segala jenis krim muka korang..jangan ragu-ragu menggunakan Booster spray ni kerana MNK MAGIQUE SKINZ adalah produk yang berdaftar dengan KKM (150902354K). Untuk Harga MNK MAGIQUE SKINZ :-

HARGA PASARAN :

SM : RM 187
SS : RM 197
Postage RM7.00

HARGA PROMOSI
(terhad sementara stok Promosi masih ada)
SM : RM160
SS : RM170
P/s:Kalau Beli sekarang dapat  Harga Stok diskaun + FREE POSTAGE 

Pembelian Online melalui ejen:- 
+6017 3611 350 (HQ MNK MAGIQUE SKINZ) 
+60 19 370 0488 ( kakjie Stokist)
+6011 3549 7769 Fiza
+ 6019 251 6682 Fariza

FACEBOOK:-  MNKMagiqueSkinzHQ

INSTAGRAM;-  mnkmagiqueskinzhq

WEBSITE:-  www.mnkmagiqueskinz.com

Sekian...

Comments

  1. Mudah nk apply ke wajah mesti ramai yg suka.

    ReplyDelete
  2. Lama tak singgah sini. Apa khabar makcik? Sihat?

    Betul tu Diana Rashid, mmg mudah betul naik jeragat sejak umur dah kilauan ni huhu... ...

    ReplyDelete
  3. Baca promo Dee ni memang boleh terpengaruh hihi...
    Nasib baik tak ada depan mata kakak:)

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …