Thursday, 22 December 2016

GAMBAR-GAMBAR INI AKAN BUAT ANDA LEBIH SAYANGKAN PEKERJAAN ANDA

Assalamualaikum..

Korang suka tak dengan kerja korang??kalau suka buat cara suka..hahahaha..Jangan pagi2 sampai tempat kerja merungut kerja banyak..masuk jam 10 dah hilang ..Minum kopi katanya..Lama pulak tu..sebab dalam perjalanan nak balik opis tu boleh pulak nampak kedai eksesori keta tu ada sportrim baru, singgah dulu jamu2 mata, survey2 harga, tak pun nampak satu butik tu ada tudung patern baru pulak..erm..mana tak satu jam keluar minum..kan??hahahha..jangan marah..

Meh tengok penduduk serata dunia ni yang kerja-kerja diaorang sangat mencabar sampaikan tak sempat kot nak singgah minum kopi, jamu mata tengok shawl kat butik atau singgah daiso beli selipar .
















Setiap perkerjaan tu ada susahnya...Dah nama pun kerja.Kalau kerja tu mudah macam ABC tak de la bos kita tu upah pekerja..Dia pun boleh buat sorang..hehehkan??kan??

Jadi pada yang dah ada kerja tu jaga la periuk nasi korang tu baik2..jangan sebab sikap sendiri korang akan hilang pekerjaan korang.Bukan senang nak dapat kerja sekarang ni..Kerja memang banyak tapi tinggal sanggup dengan tak je untuk korang buat..

sekian..

4 comments:

  1. Itula kan, klau dah ada pekerjaan bagus tu jga elok2..saya syg pekerjaan saya

    ReplyDelete
  2. Allah!! Mencabar sungguh kerja mereka..

    ReplyDelete
  3. Kena bersyukur...diaorang punya kerja tarung nyawa tu.

    ReplyDelete
  4. betul tu..walaupun kena mengadap kerenah bos yang entah apa-apa, tapi kena bersyukur ada kerja yang decent berbanding diorang dalam gambar-gambar ni

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();