TUDUNG LABUH AYSILA : DARI TREND KINI JADI KEWAJIBAN

Assalamualaikum...

Kalau orang kata berhijab itu hanya satu trend saya tak kisah pun sebab ianya trend yang sangat baik..Yang di tuntut dalam islam.Mana tahu lama kelamaan trend berhijab itu menjadi satu kemestian pada diri si pemakai...Berhijab ni sebenarnya tak timbul pun isu niat ke, isu trend ke..Yang penting tutup aurat..Sekarang ni saya perasan dah ramai yang suka pakai tudung yang labuh.Yang menutup dada sepenuhnya.Trend jugak ke tu??Tak kisah la trend ke apa..Tudung labuh yang saya nak kenalkan ni  sebenarnya bidangnya besar.Sebab tu ianya labuh tapi kalau nak gayakan nya supaya tak labuh sangat pun boleh je cuma nanti tak ikut trend la pulak..heheh..Tudung Asyila ni memang cantik dan boleh membuatkan wanita yang mengenakan nya nampak manis dan sopan..



TUDUNG AYSILA : BIDANG 60 COTTON



Tudung labuh Asyila ni berukuran 55 inci x 55 inci.Ianya dibuat dari fabrik soft cotton Turki yang memang kita tahu fabrik jenis ni sangat lembut tapi ianya mudah di bentuk..Paling best sekali fabrik ni sejuk dan dan ringan .memang kalau setakat nak  basuh dan jemur tu tak sampai 2,3 jam dah kering.



Warna dan corak nya juga nampak mewah.Sesuai digayakan untuk majlis-majlis besar.Tak la nampak macam tudung murah..macam tudung budak-budak tu..ahahha..Walaupun harganya murah tapi bawak masuk majlis koporat tu memang orang tak tahu pun harga nya rm35 je..hahaha


Sekarang ni di Almari Baju Aisyah tudung ni masih lagi ada stok cuma 1 warna ada untuk 1 pcs je..Memang laku keras tudung Aysila ni..Korang boleh jugak dapatkan koleksi lain di Almari baju Aisyah.Ada koleksi Jasmin, Lily , Aina dan banyak lagi yang tersedia dalam saiz L dan XL.Saiz L tu walaupun kecik sikit dari XL tapi masih lagi diparas bawah dada.Bukan atas dada tau.Cuma ianya terletak atas bahu..Untuk saiz XL ianya di paras bawah bahu tapi labuh sampai ke bawah dada..

Untuk pilihan lebih banyak tudung-tudung menepati syariat boleh terus ke:

 Laman Web  : Almari Baju Aisyah 
E-MAIL almaribajuaisyah@yahoo.com 
H/P : 012-912 1769 (SMS / WhatsApp) 
Instagram : instagram.com/Almaribajuaisya
Facebook: Almari baju Aisyah


Jom sama-sama kita ikut trend tudung labuh ni..lama-lama nanti jadi biasa dan bila nak pakai tudung singkat sikit pun dah rasa tak selesa,,Cuba lah..


sekian..

Post a comment

6 Comments

  1. Cantik juga designnya dengan trend orang sekarang yang dah semakin patuh syariat pastinya ramai yang akan membeli ni

    ReplyDelete
  2. corak dan kaler yang sangat menarik dan tertarik la..

    setuju jika trend itu yg dituntut dlm islam apakata diperbesarkan dan diperluaskan lagi trend tu kan..

    ReplyDelete
  3. Baguslah kalau dah trend labuh-labuh sekarang, takdalah menjolok mata lagi. Tak pun atas tutup, yang lain-lain bahagian masih tak berapa nak consider tutup lagi ^_^

    ReplyDelete
  4. betul tu..tak kisahla bertudung ni org kata trend...tapi ianya trend yg baik...insyaAllah akan ramai nnt yg akan terus patuh syariah...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)