ZUL MUHAMMAD

INI SEBAB KENAPA SAYA PILIH JUS QALBI UNTUK KURUSKAN BADAN DAN MENGAWAL KOLESTROL

Assalamualaikum..


Ramai yang tahu saya memang obses untuk kuruskan badan.Dah lama sangat peram lemak-lemak di badan ni sampai dah tepu lepas tu tak tahu nak buat apa..Peram saja pun tak guna kalau tak datangkan hasil..hahahah.Sebab tu sejak beberapa bulan lalu saya dah mula buat diet tanpa mengambil apa-apa produk untuk membantu saya menurutkan berat badan,Tapi  saya akui agak susah nak mengekalkan berat badan ideal tambahan pulak saya ni susah nak kawal makan.Takut bukan saja berat badan naik tapi risiko ada masalah jantung pulak..Umpama orang mengantuk disorangkan bantal saya diperkanalkan dengan 1 produk yang memang orang tahu kesan baik serta manfaat  kalau mengamalkan nya.Jus Qalbi  Al-Ehsan  adalah pilihan saya yang paling selamat dan diyakini kerana Jus Qalbi mengandungi bahan-bahan seperti bawang putih,halia, Lemon,cuka epal dan madu asli.


Awalnya saya memang agak takut nak minum jus ni sebab saya tak suka kan bawang putih.Tapi bila dah rasa rupanya jus Qalbi sangat sedap dan langsung tak ada rasa pelik yang mengganggu kita.Kalau nak tahu jus Qalbi ni lagi sedap bila dicampurkan dalam minuman kita sehari-hari.Cara nak makan nya ialah minum 1 sudu  setiap pagi sebelum sarapan dan 1sudu Jus Qalbi sebelum tidur.

Selain untuk menurunkan berat badan saya memilih Jus Qalbi kerana dengan mengamalkan nya ia mampu   merawat dan mencegah kita dari  beberapa penyakit seperti :-

-Jantung tersumbat
-Athma
-Tekanan darah tinggi
-Kolestrol
-Resdung
-Arthritis
-Gout
-Kencing manis
-Kebas tangan kaki
-Sembelit


Jus Qalbi ini dihasilkan tanpa bahan pengawet tiruan jadi ianya selamat digunakan.Jus ini juga mampu membaik pulih dan meransang sistem peredaran darah serta mengurangi risiko yang berkaitan dengan kompilasi jantung, stroke , sakit dada, darah tinggi dan kebas anggota badan .

Dalam jus ni kaya dengan vitamin C  jadi ianya juga baik untuk kecantikan kulit dan sistem imunisasi serta  penghadaman,..Vitamin C juga  memberi tenaga untuk kita.Selepas 3 hari saya amalkan minum Jus Qalbi ni , setiap kali bangun pagi memang rasa badan segar , mudah membuang dan selera makan agak kurang sebab perut kurang rasa lapar.


Sekarang ni bukan saya je yang amalkan minum jus qalbi tapi suami pun dah mula jadikan ianya rutin setiap pagi dan malam. Kami nak sihat sama-sama..maklum la, usia dah meningkat ni memang agak risau tentang masalah kesihatan lagi-lagi saya dan suami memang kaki makan.Kami tak de pantang dalam bab makanan..Semua bedal.jadi , selain berdiet kami amalkan minum jus Qalbi..

Untuk yang berminat nak dapatkan Jus Qalbi atau nak dapatkan maklumat tentang jus Qalbi, boleh la hubungi HQ mereka.:-

Algae park Sdn Bhd
No.80 Jalan renang 13/26 seksyen 13,
Shah Alam.

Tel: 03-5511 4366

Whatsapp/sms - 017 7300366 / 017 3730366

Facebook: Jus Qalbi Al- Ehsan

Instagram: Qalbi Al Ehsan

 Harga Jus Qalbi Al-Ehsan:  RM79- semenanjung malaysia
                                            RM89 Sabah/Sarawak
#jusqalbi
#pembersihkolesterol
#jusqalbialehsan #enjoythetaste #experiencethemiracle #tonikjantung
#mengawalkolestrol

sekian..

Post a comment

8 Comments

  1. Replies
    1. Tak sampai lagi ye??akak sabtu pagi dah dapat..eh..sabtu ke jumaat..jumaat rasanya..

      Delete
  2. ala bestnye... k lily punye pecahplak so tak dapat nak rasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala..ye ke kak?..sedap tau..saya memula takut betul nak minum sampai mengucap la..hahahah

      Delete
  3. Bila cium bau mcm tak boleh nak telan, tp bila dh minum....la...sedap rasanya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan??memula buka kuatnya bau bawang putih..tapi sebab nak kurus suami paksa minum..lagipun saya selalu sakit belakang sampai ke dada..risau la..

      Delete
  4. Ofismate mek ade yg amalkan jus ni :) nampak ok

    ReplyDelete
  5. Menarikk ! Boleh cuba ni nanti :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)