Tuesday, 6 September 2016

UCAPAN HARI JADI UNTUK KEKASIH JADI PUNCA PEMINAT SANGKA SAIDA TARUDDIN SUDAH BERKAHWIN

Assalamualaikum...


Pagi-pagi dah bergosip makcik ni..hahahh..Semalam saya ada tengok 1 gambar yang dikongsi oleh Kakak kepada Dato Siti Nurhaliza,  iaitu Siti Norsaida atau lebih dikenali sebagai Saida .Gambar Saida bersama seorang lelaki .Dulu kan dia ada masuk Akademi Fantasia.Lepas dia keluar dari AF , kemudian nay keluar cerita dia bercerai.Jodoh tak panjang..nak buat macam mana..kan??

Tup..Tup sekarang ni dengar pulak cerita kata dia ni dah kawen..betul ke?.Kesahnya..dia sebenarnya masih berstatus ibu tunggal.Belum kahwin lagi la ahkak oi..tapi sedia maklum la dia memang dah ada kekasih yang dia kenal sejak beberapa tahun lepas ...Dulu ada juga terbaca yang dia memang nak berkahwin di tahun 2016 ni.Jadi tunggu je la..


Baca komen-komen di laman insta dia ada yang tanya.." dah kawen ke.." " tak dengar cerita pun kata dah kawen.." .mana la orang tak salah sangka kalau dalam caption tu siap bersayang-sayang.Romantik sangat..Selalunya orang dah kahwin je yang berani tulis sayang bersayang ni..Kalau baca caption di bawah ni memang ramai yang akan sangka mereka dah pun berkahwin.





 Apa pun semoga berbahagia la ..Cepat2 kahwin..Ke memang dah kahwin?heheh..


sekian..

4 comments:

  1. Ye tak ye jugak kalau dah ayat yg terpapar macam tu memang boleh timbul salah sangka..

    ReplyDelete
  2. gitu lah retis.... kadang over skit kih3

    ReplyDelete
  3. Aah la..status mcm ade kemusykilan di situ..hurmmmm..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();