Friday, 2 September 2016

KEHIDUPAN SEORANG WANITA BUKAN HANYA BERKISAR TENTANG ANAK-ANAK SAHAJA..

Assalamualaikum...

Seronok kan jadi ibu??mesti lah seronok..tapi tahu tak kadang-kadang saya rasa lucu pulak bila berbual dengan orang mesti topik pasal anak-anak adalah topik utama..Tengah pilih-pilih ikan ada yang tegur.."anak-anak suka makan ikan ke..".padahal kita pilih untuk tekak kita...Keluar pi jogging ,ada nyonya tegur, "anak2-anak sekolah boleh jogging ma..."..padahal anak dok kat rumah dengan ayah dia....heheh..

cer tengok komik bawah ni..ada tak yang sama dengan korang...







Kalau dah namanya ibu-ibu ni memang apa-apa pun hal anak-anak je yang orang nampak.heheh..padahal yang sebenarnya kita pun suka berbual perkara-perkara  lain selain anak-anak..betul tak??Ada masanya kita tak mau la terlalu mengikut sangat peraturan menjaga anak..Dan ada masa nya kita nak juga lupakan SEKEJAP hal ehwal anak-anak..

Tapi tu la..nak buat macam mana..Orang selalu rasa kehidupan seorang wanita yang ada anak ni, hanya ada anak-anak sahaja.hehe..


sekian...

1 comment:

  1. Most akn ckp psl ank.. Tp ikut topik jugak. Klau time keje dgn ofismate bnyk je duk mnyembang bnda lain 😊

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();