IBU KEPADA 3 ORANG ANAK, MARION CAUNTER TETAP ANGGUN DAN CANTIK

Assalamualiakum...

Awal kemunculan Marion Caunter  dulu mesti ramai yang selalu nampak beliau di rancangan 8tv Quickie .Dia bergandingan dengan beberapa pengacara lain yang tak kurang hebat nya.kalau dulu dia punya cara berpakaian biasa-biasa je.Tapi sejak dia berkahwin dan mempunyai 3 orang anak saya lihat yang dia sangat pandai bergaya dan setiap apa yang dia sarungkan ke badan nya tu memang nampak ada classs dan sempurna..kan??Tambah pulak dia semakin cantik..setiap apa yang dipakai seperti dibuat khas untuk dia..

Jom tengok gambar -gambar Marion Caunter yang cantik ..


gaya ringkas dengan beg galas dkoleksi Jimmy Choo.


seksi...baju dari Johanna Ortiz 



Coat dari Chi Chi Von Tang



baju kurung dari Innai Group




Cantik sangat skirt dari Dolce Gabbana tu..


ops!!nampak pelik sikit  rekaan  ELLERY ni....
Mujur yang pakai nya orang cantik..:)

comel nya dress dari Alexis ni...


Baju kurung dari Rizalman..

 Jom kita cantik-cantik macam Marion juga..Jaga makan, bersenam dan selalu pandang benda2 yang cantik je..baru la kita pun nampak cantik..:)


sekian..

Post a comment

4 Comments

  1. kawen dgn org kaya kak...mestilah kena nmpk cantik sentiasa ;-)

    ReplyDelete
  2. Cantikkan dalam dan rohani.. insha Allah.. luaran pun nampak cantik nanti...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)