Monday, 5 September 2016

DRESS REKAAN JOVIAN MANDAGIE BUAT ISTERI DAPAT PUJIAN RAMAI

Assalamualaikum...

Wow..memang cantik rekaan dress dari Jovian Mandagie untuk isterinya sempena majlis pekahwinan salah seorang rakan mereka.Walaupun awal-awal dah diberi amaran supaya jangan melebihi dari pengantin perempuan tapi dress yang dipakai Nina Sabri ni sangat cantik dan dah tentu jadi tumpuan orang ramai.malah pengantin sendiri pun nak juga dress macam ni..heheh..





Dia yang menang..

ok.dia juga yang menang..:)

kredit picture: Instagram jovian mandagie dan Nina sabri


Cantik kan?saya paling suka gabungan warna fabrik tu..Dan ianya nampak sesuai dengan Nina.Walaupun JM kata dia buat yang simple je tapi dress ni memang cantik..5 bintang..Mungkin dress macam ni akan muncul dalam koleksi akan datang dari Jovian Mandagie??kita tunggu je la...

sekian...


8 comments:

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();