Friday, 2 September 2016

DIY : BARANG ROSAK DALAM RUMAH JADI HIASAN DINDING YANG MENARIK

Assalamualaikum...




Bila kita kata hasil seni dari barang terbuang mesti ramai yang membayangkan botol dijadikan bunga atau kertas dijadikan bakul..Betul??Tapi jangan tak tahu yang barang2 terbuang tu tak payah dijadikan benda lain pun boleh juga dijadikan hiasan dinding dan hasil seni yang menarik...


Tengok macam gambar ni..



Pintu rosak yang dah tak boleh pakai dihgantungkan di dinding dan nampak cantik pulak.Dilengkapi dengan hiasan lain di dinding seperti kerusi dan meja yang rosak menambahkan lagi seri pada dinding tersebut.Kalau korang yang lebih kreatif dan ada bahan barang2 rosak yang lain yang nak di buang tu boleh la hiaskan di dinding tu dengan lebih berseni lagi..


selamat mencuba..


sekian..

1 comment:

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();