BERGAYA DI HARI RAYA DENGAN JUBAH LA ROSES

Assalamualaikum...



Setiap kali tiba hari raya Aidiladha, kebanyakan dari kita memang tak kan beli baju raya.biasanya akan pakai baju yang sama je masa aidilfitri yang lepas..kan?tapi kalau dah namanya perempuan, tak raya pun keinginan nak membeli baju baru tu tetap ada...Macam sekarang ni saya percaya ramai wanita yang kalau diberi peluang untuk  beli baju memang diaorang melompat keriangan..hhaha

Tapi mesti banyak benda penting lagi yang kita akan utamakan dulu.Betul tak??Cuma kalau ada rezeki lebih apa salah nya kita beli baju baru yang lebih cantik.Suami tengok pun tak boring..



Macam masa raya haji yang lepas ni..Biasanya saya punya baju raya mesti kain kosong je..Tak de bunga-bunga ke apa..Jubah saya pun berapa helai semuanya tak de corok2..

Bila saya pakai je jubah bunga-bunga di hari raya suami punya la puji sampai naik risau pulak saya dengar..Biasala perempuan kan suka was-was..Suami  puji lebih-lebih sikit mula la fikir suami nak tambah cawangan baru..ahhaha


Cantik tak jubah saya ni?Ini gambar masa raya haji kelmarin..Saya pun suka jubah ni,..ramai yang tegur saya nampak tinggi pakai jubah ni..Dalam gambar tu suami siap tunduk sikit sebab dia tak nak orang nampak isteri dia rendah..Padahal masa saya pakai jubah ni mak saya pun kata saya nampak tinggi.Tak payah suami nak rendah2 kan badan pun..hahahh

Kalau nak jubah macam saya ni pergi kat facebook Divalovafashion dan bagitau dia nak beli jubah macam kak diana pakai tu...:) ada kaler hitam dan biru..

sekian...

Post a comment

4 Comments

  1. Betullah cantik sangat Dee
    En abe Dee tu memang tinggi kan.

    ReplyDelete
  2. Memang lawa jika wanita atau gadis pakai jubah, lebih lagi ketika hari raya.

    Jubah sekarang ada pelbagai fesyen yang betul-betul menarik.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)