Thursday, 1 September 2016

10 TEMPAT PALING POPULAR SELURUH DUNIA UNTUK SESI FOTOGRAFI DITAHUN 2016

Assalamualaikum...

Bila tiba hujung-hujung tahun macam ni memang ramai yang merancang untuk mendirikan rumahtangga.Trend sekarang ni sebelum majlis tu akan diadakan dulu sesi bergambar untuk bakal pengantin atau orang sebut Pre Wedding..Memang banyak tempat-tempat  yang cantik kat dalam malaysia ni .Tapi kalau nak kan kelainan dari segi suasana tu mungkin boleh berkira-kira  untuk ambil gambar pengantin di luar negara,Mesti gambar pengantin korang meletop la..

Hari ni sempena hujung tahun yang akan dipenuhi dengan majlis-majlis perkahwinan ni , saya nak kongsikan dengan pembaca semua 10 tempat menarik diseluruh dunia yng boleh korang pilih untuk dijadikan tempat untuk sesi fotografi semperna perkahwinan atau boleh juga kalau nak pergi untuk ambil gambar selepas perkahwinan, berbulan madu dan sebagainya..

#1 Cappadocia, Turkey


#2 Seljalandsfoss, Iceland



#3 Turtle Bay Beach At Caneel Bay, Virgin Islands, USA



#4 Lombok , Indonesia


#5 Yosemite National Park, California, USA



#6 Monserrate Palace, Sintra, Portugal



#7 Iceland

#8 Trolltungga ,Norway



#9 West Iceland

#10 Queenstown , New Zealand




Cantik sangat gambar di Iceland tu..rasanya memang Iceland tempat paling popular la tahun ni sebab memang negaranya banyak tempat-tempat  yang menarik dan cantik.

sekian..



1 comment:

  1. mmg cantik2... paling mencuri pandangan... yg capadocia tuh hehehe tp semua tu mmg lawo2 lah... nk ke sana tuh mmg perlukan uwang

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();