Friday, 19 August 2016

WANITA BERI PETUNJUK SEBELUM PENEMUAN MAYAT ADIK NOOR AMILA EDRUS

Assalamualaikum..


Ramai yang bersedih dan terkesan dengan penemuan mayat arwah adik Noor Amila  Edrus (5) yang hilang sejak 11 ogos lalu.Tak sangka langsung pengakhiran nya seperti ini.Bergembira lah adik Edrus di syurga yang kekal abadi.dunia ini sangat kejam.

Sebelum ni saya ada terbaca di facebook kakak mangsa iaitu Nazurah Norsham satu komen dari seorang wanita yang dikenali sebagai Rosshidah A Bakar yang memberi petunjuk di mana boleh mereka menemui adik Edrus Ini saya ada lampirkan komen dari wanita tersebut.






Tak tahu kebetulan atau apa,adik Edrus ditemui didalam hutan sepweti yang digambarkn oleh wanita tersebut dalam keadaan yang menyayat hati.

Semoga si pelaku diberikan hukuman yang setimpal.Entah syaitan apa yang merasuk sampai hilang waras bertindak seperti binatang.menurut maklumàt pembunuhan adik Edrus dilakukan oleh salah seorang  ahli keluarga nya sendiri.

Alfatihah untuk Adik Edrus



21 comments:

  1. Apa dosa budak tu sampai dia dibunuh..

    ReplyDelete
  2. tak tau binatang ke manusia yg bt gitu, mmg takde hati perut ke mmg setan kot...
    apa lah bdk sekecil tuh ada bt slh sampai nk di bunuh...

    alfatihah bt adik tuh

    ReplyDelete
  3. mber yui bru bgth.. mgsa jiran dia.. kesian sgguh..angkra abang ipar.

    ReplyDelete
  4. innalillah sgt menyentuh jiwa kejadian ni n Allah segera memberi petunjuk..sedih sungguh

    ReplyDelete
  5. agk nyer si pembunuh tu, ms dia menamatkan riwayat adik ni, dia bkn lg manusia tp syaitan!!!

    ReplyDelete
  6. dah kenapa la buat gitu dgn anak2 yg x berdosa ni...kadang2 naik sebu kepala hotak akak duk pikir tentang manusia2 kejam gini...ape yg diorng nak sebenanye :(

    ReplyDelete
  7. kesiannye ..takutnye kan .. ahli keluarga sendiri pun sanggup

    ReplyDelete
  8. tempat mayat dia di buang tu memang selalu jugak guna jalan tu.. bapak adik ni rumah dia tak jauh dari rumah in law saya. Ahad lepas nampak jugak bapak dia masa balik rumah in law. tengok polis pun ramai. Kesian.. arwah ni anak wife no 4 mak mertua saya cakap tapi selalu di jaga wife no 2. Maybe mak dia kerja la kot... Memang trauma baca kes pembunuhan kejam melibatkan kanak kanak. nak2 budak ni sebaya anak saya.. rasa macam anak sendiri je.

    ReplyDelete
  9. Ya Allah. meremang bulu roma PG baca. Al-fatihah.

    ReplyDelete
  10. sedih.. Allahu. Semoga tenang adik edrus..al-fatihah

    ReplyDelete
  11. abang ipar...suami kakak edrus yang nama nazurah norsham tu..suami dia warga myanmar...konon nk culik sekejap je...dia seletep mulut budak tu kat bengkel dia katanya...pastu bila dtg tgk adik edrus dah meninggal bila xthu nak buat apa dia buang edrus dalam gaung...Al-fatihah ahli syurga...:-(

    ReplyDelete
  12. mkn takut hidup zaman sekarang..huhu

    ReplyDelete
  13. hmmm... susah nak kata.. info sebenar beritau org yg ditangkap memberitau polis sendiri dimana mayat mangsa ditemui.. wallahualam..

    Alfatihah utk adik Edrus. Sedih keadaan jasad adik yg tidak lebgkap. menangis saya

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan??info sebenar tempat budak tu, suspek sendiri yang bagi tau pada polis ..tapi perempuan ni dari isnin lagi dia dah bagi tau budak tu ada di dalam hutan tu..Cuma adik beradik budak ni tak percaya dan kata adik diaorang bukan disembunyikan makhluk halus tapi di culik...

      Delete
  14. budak tu tiada dosa dgn dia, tp disebabkan akal yg pendek dan dia nampak budak tu je sasarannya so budak tu lah jadi mangsa..Xpelah..dia dh bahagia kat sana..cuma semoga mak ayah edrus tabah la hadapi semua ni..mmg bukan mudah tp kite pk 1, syurga dh menanti edrus InsyaAllah

    ReplyDelete
  15. Serius kata kak, yg bunuh ni mmg syaitan. Gila psycho! Geram saya kak. Kalau depan saya sekarang ni.. Boleh naik gila saya kerjakan dia

    ReplyDelete
  16. Semoga pembunuh itu dijatuhkan hukuman setimpal x kisah la apa motif pembunuhan

    ReplyDelete
  17. Kejamnya sipelaku. Mana diletak akal ketika lakukan semua tu. Apalah dosa si kecil tu. Alfatihah

    ReplyDelete
  18. simpan binatang jadikan kluarga. baik buang je. kalau mek, dah lame mek buat benda yg same. tutup mlut dia. ikat kaki dan tangan , jgn bagi mkn 9jam ! haaaaa, campak dalam sungai. bdoh btol. smata2 nak duit. igt duit bleh slesaikan mslh? ak nyekkk jugak mnyamar ni !

    ReplyDelete
  19. Alfatihah. Saya tak sanggup baca kisah adik ni. Apalah dosanya diperlakukan begitu di akhir hayat. Apa yang difikirkan oleh si pelaku ni bila tengok budak tak berdaya macam ni?

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();