Skip to main content

PERMATA SUNTI UBATI DAN CEGAH KEPUTIHAN

Assalamualaikum...



Berapa banyak produk penjagaan bahagian intim yang korang ada?Kalau jawapan nya "belum ada' korang patut ada satu yang kebaikan nya bukan 1 tapi 10. Untuk penjagaan kesihatan bahagian intim yang mampu merawat dan mencegah masalah yang kerap dialami wanita seperti keputihan, Vagina kering , radang, gatal-gatal ,kemaluan berbau dan apa saja masalah melibatkan bahagian intim kita, Feminine Wash Permata Sunti adalah produk yang terbaik untuk mencegah dan merawat terutamanya masalah keputihan.Ada bermacam produk dan cara untuk merawat keputihan tapi  Feminine Wash Permata Sunti adalah yang terbaik untuk merawat keputihan dalam masa yang singkat.Nak beli permata sunti? whatsapp 019 488 4682 - Wanita Cantik  ni menjual Permata Sunti. :)



Saya sendiri dah menggunakan Permata Sunti ni.Memang saya sangat-sangat berpuas hati.Ada beberapa perkara yang membuatkan saya jatuh cinta dengan Permbersih Wanita Permata Sunti ni.

1-Bau yang harum.Bau botol nya saja dah harum.heheh
2-jimat..picit sikit saja di tapak tangan dan ratakan dengan sedikit air untuk menghasilkan buih.
3-kesan nya sepantas 3 saat.Rasa sejuk je.rasa segar..
4-isi kandungan yang banyak. Banyak sampai melimpah-limpah  tau.
5-Boleh bertahan 3-4 bulan sebotol...Kan lebih jimat tu...
6-Tapak tangan rasa lembut selepas guna
7-Boleh digunakan setiap peringkat umur .
8-kesan Boleh dirasai dalam masa hanya seminggu

Itu lah sebahagian pengalaman saya sepanjang menggunakan Permata Sunti .Baru guna seminggu..hehe..Saya percaya kalau guna lama lagi mesti lagi banyak kesan baiknya.

Jadi pilihan artis popular tau...:)



Mesti ada yang tertanya-tanya  apa kelebihan Feminine wash Permata Sunti berbanding produk lain?kalau melibatkan bahagian intim kita agak takut nak gunakan ubat atau produk yang sebarangan.Tapi Permata Sunti dihasilkan melaui berberapa kajian dan bertahun masa yang mereka ambil untuk menghasilkan Permata Sunti.Bahan herba yang mereka gunakan juga adalah dari luar negara dan yang berkuaaliti sahaja jadi ia melibatkan kos yang agak tinggi.

testimoni pengguna Permata Sunti

Antara bahan semula jadi yang terdapat didalam Permata Sunti:-

Pati Pinang Muda
Manjakani
Akar serapat
Sireh
temu Kunci

Kenapa semua wanita perlu memiliki Pembersih Wanita Permata Sunti?

1-Menghilangkan dan mengeringkan  keputihan yang kronik
2-Mengatasi masalah vagina gatal,berbau dan longgar
3-Merapatkan lalauan rahim
4-Menyembuhkan luka bersalin dengan lebih cepat
5-menghilangkan hitam dan cela di delahan bahagian intim
6-Mengurangkan bau busuk ketika haid




Tak semestinya dah ada masalah baru nak guna Permata sunti tau..Macam saya kata awal-awal tadi permata Sunti juga berfungsi untuk mencegah.jadi sebelum jadi apa-apa kita cegah la.maklum la wanita ni bila makan tahun je mesti akan ada masalah dibahagian intim.Jangan pendam dan biarkan hanya sebab kita malu.Setiap masalah ada penyelesaian nya.jangan tunggu lagi.Jom dapatkan Feminine Herbal Wash Permata Sunti yang kini jadi viral dan pilihan ramai wanita

Untuk membeli:

Whatsapp / pm : 019 488 4682 (Yana Halim)

Facebook: Yana Halim 

Instagram: instagram.com/yanahalim99

Boleh baca kat sini bagaimana wanita ni kehilangan anak kedua  disebabkan oleh Ovarian Cyst dan menjadi punca kenapa dia menggunakan Permata Sunti.


sekian..

Comments

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…